شناسهٔ خبر: 38455637 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

نشست شورای راهبردی بنیاد با محوریت فرهنگ‌ سازمانی برگزار شد

نشست شورای راهبردی بنیاد شهید و امور ایثارگران با محوریت فرهنگ‌سازمانی، روز دوشنبه 5 اسفندماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و سایر معاونین و مدیران کل بنیاد در ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد در این نشست با بیان این‌که محوریت این جلسه بررسی پروژه پژوهشی تدوین فرهنگ‌سازمانی بنیاد و روش‌های ارتقای آن است گفت: این پروژه از سال گذشته به سفارش معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد تدوین و آغازشده و از الزام‌های دولت و سازمان اداری استخدامی کشور به سازمان‌ها است.
وی تاکید کرد: تمامی سازمان‌ها باید برنامه‌های اجرایی خود مانند جذب، استخدام، آموزش، نظام تشویق و تنبیه و ... را در تحت مؤلفه‌های فرهنگ‌سازمانی قرار دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد خاطرنشان کرد: در این نشست 5 شاخص اختصاصی درزمینهٔ فرهنگ‌سازمانی برای بنیاد تدوین شد، همچنین کارگروه فرهنگ‌سازمانی به ریاست معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد تشکیل شد تا پس از اجرای طرح و اتمام این پروژه تا پایان فصل بهار، نظارت بر حسن انجام کار و مؤلفه‌های فرهنگ‌سازمانی به‌خوبی انجام شود.
میرمرادی همچنین یکی از مصوبات این نشست را تشکیل کمیته سالمندی در بنیاد عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه جامعه هدف بنیاد در آستانه سالمندی هستند و میانگین سن جامعه ایثارگری افزایش یافته است، توجه به آنها و طرح‌ریزی برنامه‌هایی در این زمینه بسیار ضروری است بنابراین تشکیل کمیته سالمندی در این نشست تصویب شد تا اعضای آن به‌صورت اختصاصی مسائل مرتبط با سالمندی ایثارگران را پیگیری کنند.
انتهای پیام/
 

نظر شما