شناسهٔ خبر: 38441024 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 677 شعبه اخذ رای خراسان جنوبی به صورت آنلاین برگزار شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در خراسان جنوبی با هماهنگی صورت گرفته و تعامل واحدهای ارتباطی، بستر لازم برای برقراری ارتباط 677 شعبه اخذ رای مهیا و انتخابات در همه شعب به صورت آنلاین انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی، مصطفی بهی، مدیرکل این استان اعلام کرد: ارتباطات استان در روز انتخابات در حالت پایدار بوده  و 677 شعبه اخذ رای این استان، در کل مدت زمان اخذ رای آنلاین بوده اند.

 

مصطفی بهی با اعلام این موضوع عنوان کرد: قبل از انتخابات کمیته ارتباطات ستاد انتخابات استان با عضویت این اداره کل در استانداری خراسان جنوبی تشکیل و نحوه تامین ارتباط کلیه شعب بررسی شد. وی افزود: طی چندین جلسه، برنامه ریزی لازم جهت آنلاین بودن همه شعب در روز انتخابات با استفاده از بسترهای ارتباطی و مخابراتی موجود انجام شد و در روز انتخابات به لحاظ ارتباطی شاهد وضعیت پایداری در ارتباطات بودیم.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه تصریح کرد: کلیه واحدهای ارتباطی استان در روز انتخابات اکیپ های پشتیبانی خود را در چند تیم به حالت آماده باش قرار دادند تا در صورت اعلام قطعی ارتباط، اقدامات لازم جهت برقراری شبکه در کمترین زمان ممکن انجام شود. وی ادامه داد: تنها در دو شعبه اخذ رای واقع در روستای روم شهرستان قائنات و روستای بارنجگان شهرستان زیرکوه برای ساعتی قطعی ارتباط اتفاق افتاد که هر دو ناشی از قطعی برق بوده است.

 

بر اساس این گزارش، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور روز جمعه دوم اسفند ماه، در 677 شعبه آنلاین اخذ رای در سطح استان خراسان جنوبی برگزار شد.

نظر شما