شناسهٔ خبر: 38440920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران:

حریق کارگاه مبل سازی در اسلامشهر اطفا شد

اسلامشهر- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از اطفا حریق یک کارگاه چوب بری و مبل سازی در مرتضی گرد اسلامشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی صبح دوشنبه از وقوع آتش سوزی در یک مورد کارگاه مبل سازی خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۷ و ۵۶ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در کارگاه چوب بری و مبل سازی در محله مرتضی گرد، خیابان نرگس به سامانه آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود، که بلافاصله ۳ ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی شامل تجهیزات تنفسی و تانکرهای آب به محل حادثه اعزام می‌شوند.

ملکی افزود: با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی شهرداری تهران بود، این تعداد نیروها به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: محل آتش سوزی سوله ای مسقف حدود ۴۰۰ متر بود که یک و نیم طبقه نیز داخل آن وجود داشت که با سقف شیروانی و غیر مقاوم پوشیده شده بود و مقداری چوب و مصنوعات چوبی در آن وجود داشت و چندین بشکه مایعات قابل اشتعال نیز برای همین کار استفاده می‌شود قرار گرفته بود که بشکه‌ها هم شعله ور شده بودند که سبب آتش بیشتر شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: زمانی که نیروها به محل رسیدند کاملاً این سوله شعله ور و به سرعت در حال سرایت به سوله‌های اطراف بود و در لحظات اولیه ۴ نفر از کارگران که از نقاط مختلف بدن دچار سوختگی شده بودند سریعاً مورد بررسی قرار گرفتند و تحویل نیروهای اورژانس شدند و گروه‌های دیگر همزمان مشغول خاموش کردن آتش شدند.

ملکی عنوان داشت: ۳ کارگر در سوله مجاور که آتش در حال سرایت به آن سوله بود محبوس شده بودند که آتش نشانان آنها را هم به سلامت خارج کردند و روند امدادرسانی ادامه پیدا کرد که خوشبختانه این حادثه بدون مصدوم پایان یافت و اتش خاموش شد و نیروها در حال لکه گیری شدند.

وی گفت: با توجه به پایان سال این کارگاه‌ها باید اصول ایمنی را رعایت کنند.

نظر شما