شناسهٔ خبر: 38415078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برنامه «دریای دانش» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «دریای دانش» به مناسبت سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید احمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: برنامه‌ای با کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح تولید شده که با عنوان باقرالعلوم پنجم اسفند از ساعت 19:40 تا 20:50 از این رسانه پخش می‌شود.

وی با اشاره به محورهای موضوعی ویژه برنامه دریای دانش گفت: در این برنامه به سلوک و ارتباط با خدا پرداخته می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف درسی از سیره عبادی حضرت امام محمد باقر(ع) را به عنوان موضوع کلی این برنامه عنوان کرد و افزود: این موضوع با محوریت فرازی از دعای امام باقر(ع) در کتاب اصول کافى تبیین می‌شود.

وی ماه رجب باب رحمت خدا، جلوه‌های رحمت خدا در ماه رجب و بهره‌مندی از فرصت‌های ماه رجب را از مباحث و موضوعات کارشناسی این برنامه ذکر کرد.

محمودی عنوان کرد: محمد حسین‌پور تهیه‌کننده و محمد جواد محمدی مجری این برنامه است.

وی از پخش برنامه دریای دانش به مناسبت ولادت امام محمد باقر(ع) خبر داد و افزود: این برنامه 6 اسفند ماه از ساعت 8:15 تا 9:30 از رادیو معارف پخش می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به طرح ویژگی‌های شیعه با توجه به سفارش‌های امام محمد باقر(ع) به شیعیان در این برنامه گفت: راست گفتاری، وفاداری به وعده و سوگند، درک حقانیت بدون شک و تردید از ویژگی‌های شیعه بر این اساس است.

انتهای پیام/78003*30

نظر شما