شناسهٔ خبر: 38400543 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با پایان شمارش آراء؛

نتایج قطعی و نهایی انتخابات مجلس در استان کردستان اعلام شد

سنندج - با اعلام رسمی نتایج انتخابات تکلیف پنج کرسی کردستان برای مجلس یازدهم مشخص شد و در حوزه انتخابیه شهرستان بیجار هم انتخابات به دور دوم کشیده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام رئیس ستاد انتخابات استان کردستان نتیجه انتخابات در پنج حوزه انتخابیه استان مشخص شد و پنج نماینده کردستان در مجلس یازدهم مشخص شدند و در حوزه بیجار هم انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران از مجموع ۱۲۷ هزار و ۸۳۸ رای صحیح ماخوذه سید مهدی فرشادان با کسب ۳۵ هزار و ۷۱۶ رای و محسن فتحی با کسب ۳۲ هزار و ۵۱۸ رای به عنوان دو نماینده این حوزه انتخابیه راهی مجلس یازدهم شدند.

در حوزه انتخابیه سقز و بانه هم از مجموع ۸۳ هزار و ۵۱۳ رای صحیح اخذ شده بهزاد رحیمی با کسب ۳۴ هزار و ۴۳۹ رای به عنوان منتخب مردم راهی بهارستان شد.

در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان از مجموع ۶۷ هزار و ۵۹ رای صحیح اخذ شده پرویز اوسطی با کسب ۱۷ هزار و ۱۹۶ رای به عنوان منتخب مردم راهی مجلس شورای اسلامی شد.

در حوزه انتخابیه بیجار از مجموع ۳۷ هزار و ۲۸۴ رای صحیح اخذ شده در نهایت حمدالله کریمی با کسب شش هزار و ۸۴۷ رای مهدی زندیان با کسب پنج هزار و ۸۳۷ رای راهی دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند.

در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد هم از مجموع ۳۷ هزارو ۷۵۱ رای صحیح ماخوذه شیوا قاسمی پور با کسب هشت هزار و ۵۲۸ رای منتخب مردم این دو شهرستان در مجلس یازدهم شد.

نظر شما