شناسهٔ خبر: 38397781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات استانی کاراته در شهرهای زنجان و خدابنده برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: مسابقات استانی این رشته ورزشی در شهرهای زنجان و خدابنده برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

اکبر نوروزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیکارهای کنترلی پسران در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در روز جمعه /۹ اسفند ماه/ به میزبانی هیات کاراته شهرستان خدابنده برگزار خواهد شد و نفرات منتخب به مسابقات انتخابی تیم ملی که از ۱۵ تا ۱۷ اسفند ماه در رشت انجام می شود اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: مسابقات دختران رده سنی نوجوانان، جوانان و امید نیز به میزبانی هیات کاراته شهرستان زنجان در سالن شهید صدوقی واقع در میدان ۱۵ خرداد شهر زنجان برگزار خواهد شد و نفرات منتخب نیز به مسابقات انتخابی تیم ملی که همزمان با پسران در رشت انجام می شود اعزام خواهند شد.

نوروزی، افزود: رقابت های قهرمان قهرمانان سبک های آزاد کاراته زنجان نیز روز جمعه /۹ اسفند ماه/ با همکاری تربیت بدنی نیروی انتظامی و به میزبانی هیات کاراته شهرستان در سالن ورزشی نیروی انتظامی که در جنب استخر کوثر واقع است برگزار خواهد شد و نفرات برتر سال آینده به رقابت های لیگ و قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

دبیر هیات کاراته استان زنجان،  پیش بینی کرد قریب ۷۰۰ کاراته کار در این پیکارها حضور که با هزینه هیات ها انجام خواهد شد حضور خواهند داشت و قریب ۴۰ داور زن و مرد نیز آنها را قضاوت خواهند کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما