شناسهٔ خبر: 38385045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انتخابات لرستان تا ساعت 21 تمدید شد/ بروجرد تا 22 تمدید شد

رای گیری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در همه حوزه‌های انتخابیه لرستان به غیر از کوهدشت و رومشگان و کوهدشت تا 21 تمدید شده و در حوزه بروجرد نیز تا ساعت 22 تمدید شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمود ثمینی امشب در ستاد انتخابات استان اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، رای‌گیری در تمامی استان‌ها تا ساعت ۲۲ تمدید شده است.

وی اضافه کرد: در انتهای این اطلاعیه آمده که در صورت پایان زمان رای‌گیری، استانداران می‌توانند نسبت به اتمام زمان اخذ رای تصمیم بگیرند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان ادامه داد: در همین راستا استاندار پایان رای‌گیری در حوزه‌های انتخابیه پلدختر، کوهدشت و رومشکان، سلسله و دلفان را اعلام کرده است.

ثمینی افزود: همچنین سایر حوزه‌های استان تا ساعت ۲۱ تمدید شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ادامه داد: همچنین به فرمانداران گفته شده در هر حوزه که نیاز هست می‌توانند با توجه به تفویض اختیاری که به استاندار داده شده زمان رای‌گیری را تمدید کنند.

وی بیان کرد: به مراکزی که ساعت ۲۰ پایان اخذ رای اعلام شده نیز تا زمانی که کسی برای اخد رای باشد باید خدمات‌دهی کنند.

ثمینی تصریح کرد: همچنین در حوزه‌های که تا ساعت ۲۱ تمدید شدند اگر نیاز به زمان‌دهی مجدد باشد با تایید استاندار و وزارت انجام می‌شود در غیر اینصورت شمارش آرا آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است انتخابات در حوزه بروجرد و اشترینان نیز تا ساعت 22 تمدید شده است.

انتهای پیام/

نظر شما