شناسهٔ خبر: 38382814 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/روز انتخاب/

شهردار اراک: نامزدها به خوبی از تصمیم شهرداری درخصوص تبلیغات تمکین کردند

آذر اسفندیاری

شهردار اراک گفت: خوشبختانه نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در امر تبلیغات از تصمیم شهرداری تمکین کرده و از نقاط تعیین شده برای تبلیغات به خوبی استقبال کردند.

صاحب‌خبر -

محمد کریم شفیعی امروز جمعه دوم اسفندماه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش های مجلس دهم در بحث مدیریت شهری و تصمیمات کمک کننده در این راستا بویژه تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده بیان کرد: این تصمیم به مجموعه شهرداری در بحث تامین درآمدهای پایدار کمک شایانی داشت.

شهردار با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ایستادن پای انقلاب اظهار کرد: افرادی که در انتخابات به عنوان نماینده مردم در پارلمان ملی انتخاب می شوند باید به حوزه مدیریت شهری و موضوعات اجتماعی شهرها اشراف داشته باشند.

وی تصریح کرد: مردم انتظار پیگیری موضوعات شهری و اجتماعی را از نمایندگان مجلس دارند و امیدواریم انتخابی اصلح صورت گیرد.

شفیعی با اشاره به اینکه شهرداری اراک در امر تبلیغات نامزدها ۱۶ نقطه شهری را در نظر گرفته بود، افزود: خوشبختانه در این دوره از انتخابات مجلس تمکین قابل قبولی از نامزدها دیدیم. شهرداری سعی کرد با نصب بنر و داربست در نقاط مناسب و معابر اصلی، امر تبلیغات نامزدها را به خوبی پوشش دهد و به نظر می رسد حدود ۹۵ درصد رضایتمندی از این اقدام حاصل شده است و نامزدها برای نصب تبلیغات از نقاط تعیین شده استفاده کردند و منظر و سیمای شهری را ناهنجار نکردند.

شهردار اراک اضافه کرد: از فردا با تلاش مجموعه خدمات شهری امر پاکسازی شهر از تبلیغات نامزدها و استقبال از بهار آغاز می شود.

انتهای پیام

نظر شما