شناسهٔ خبر: 38382091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد:

مردم از دادن رای سفید پرهیز کنند/ نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنیم

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه مردم باید نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی را انتخاب کنند گفت: مردم از دادن رای سفید پرهیز کنند چرا که رای سفید نمی تواند مجلس قوی و تراز انقلاب را تشکیل دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌ الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌ فرد» امروز (جمعه 2 اسفند) در خطبه های نمازجمعه این هفته اهواز، با اشاره به تفاوت برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی با سایر کشورها اظهار کرد: عمده ترین تفاوت این است که در ایران چشم انداز یک انقلاب در سایه رای و حضور حداکثری مردم مشخص می شود ولی در سایر کشورها انتخابات تنها برای انتخاب رئیس جمهور و یا چند نماینده برای ورود به پارلمان انجام می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در کشور ما نگه داشتن آرمان های انقلاب با انتخابات شکل می گیرد افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای این پیام را به دنیا مخابره می کند که آرمان های انقلاب هنوز زنده است و این حضور حداکثری کشور را در صحنه های ملی و بین الملی قدرتمندتر می کند.

 

وی میزان مشارکت بالای مردمی در انتخابات را نشان دهنده ارتقای آرمان های امام راحل (ره)، شهدا و مکتب مقاومت دانست و تصریح کرد: همچنین این مشارکت امید و توجه مردم به مسائل کشور و منطقه را نشان می دهد و این پیام را می رساند که دشمن نمی تواند در چنین جامعه ای نفاق و آشوب ایجاد کند.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه مجلس آینده باید پیرو مکتب حاج قاسم بوده و شجاع و جهادی عمل کند اذعان داشت: مردم و مقام معظم رهبری نمایندگانی می خواهند که آتش به اختیار بوده و تصمیم ساز و تصمیم گیر باشد.

 

وی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب کاندیدای مورد نظر خود حق را از باطل تشخیص داده و فرد اصلح را انتخاب کنند ادامه داد: در انتخابات شناخت احزاب و طیف های سیاسی مهم است و باید دید چه کدام احزاب در خط دشمن حرکت کردند و کدام در مقابل دشمن.

 

حجت الاسلام موسوی فرد تاکید کرد: همچنین باید دید که کدام یک از طیف ها در این سال ها در حالی که مردم سخت ترین شرایط معیشتی و گرانی های لجام گسیخته را می گذرانند، بیت المال را میان خود و هم حزبی هایشان دست به دست کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه در نظام مقدس اسلامی باید به هر عملی با نگاه تکلیف ‌گرایی نگاه شود عنوان کرد: اگر می‌ خواهیم مشکلات عدیده کشور را حل کنیم باید مجلس قوی شکل بگیرد و مجلس قوی نیز تنها با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌ های اخذ رای تشکیل می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه طی چند سال گذشته مجلس در تراز انقلاب اسلامی نبود ابراز کرد: از میان نمایندگان فعلی حدود 100 نماینده از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند که این زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

 

وی از مردم خواست در ساعات باقی مانده با مشورت و تحقیق به افراد اصلح رای بدهند که بیشترین شاخصه های انقلاب را داشته باشد خاطر نشان کرد: مردم از دادن رای سفید پرهیز کنند چرا که رای سفید نمی تواند مجلس قوی و تراز انقلاب را تشکیل دهد.

 

پایان پیام/ 72

نظر شما