شناسهٔ خبر: 38379134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه تبریز در ستاد انتخابات آذربابجان‌شرقی حضور یافت

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای را یکی از مهم ترین عوامل تقویت نظام دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز با حضور در ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی، از نزدیک در جریان فعالیت عوامل اجرایی و نظارت انتخابات استان قرار گرفت.

امام جمعه تبریز با قدردانی از تلاش عوامل اجرایی، نظامی و حفاظتی استان برای برگزاری انتخاباتی ایمن و پرشور در استان گفت: امروز با توجه به حضور پرشور و حماسی مردم در پای صندوق های رای، روز جشن ملی ماست.

وی تبلیغات مسموم دشمنان را محکوم به شکست دانست و افزود: دشمنان از مدت ها پیش برای حضور کمرنگ مردم در این دوره از انتخابات، برنامه ریزی کرده اند و همچنان در حال شایعه پراکنی های بی اساس و باطل خود هستند.

آل‌هاشم با بیان اینکه مورد خاصی از شیوع ویروس کرونا در استان و کشور ما وجود ندارد و همه چیز تحت کنترل است تصریح کرد: شبکه های ماهواره ای و رسانه های معاند در حال سواستفاده از ویروس کرونا برای کاهش مشارکت مردم در این دوره از انتخابات هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: شایعات بی اساس دشمنان همچون انتقال ویروس کرونا از طریق انگشت زدن به استامپ نیز لحظاتی پیش با درایت و هماهنگی شورای محترم نگهبان و ستاد انتخابات کشور مدیریت شد.

وی حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای را یکی از مهم ترین عوامل تقویت نظام قلمداد کرد و افزود: تشکیل مجلس قوی نیز یکی دیگر از مولفه های دخیل در اقتدار نظام است که این امر جز با مشارکت پرشور مردم در انتخابات، میسر نیست.

پایان پیام/ 699

نظر شما