شناسهٔ خبر: 38374665 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

علی مطهری در حسینیه ارشاد رأی داد/ توئیت محمود صادقی در روز انتخابات با هشتگ #آمریکایی به خانه‌ات برگردد /نوبخت و سردار طلایی هم آمدند +عکس

ایسنا نوشت: علی مطهری در انتخابات مجلس یازدهم شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس که به دلیل رد صلاحیت نتوانست در این دور از رقابت‌ انتخاباتی شرکت کند با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات مجلس یازدهم و میان دوره‌ای مجلس خبرگان شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

واکنش توئیتری صادقی در روز انتخابات 

محمود صادقی نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «به فرآیند معیوب احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات انتقاد داریم، اما اظهارات مداخله‌جویانه‌ی مقامات دولت آمریکا؛ این یاغیان عهدشکن و ناقضان تعهدات بین‌المللی و پشتیبانان اصلی صهیونیست‌های غاصب را نیز شدیداً محکوم می کنیم.» او این توییت را با هشتک « آمریکایی به خانه‌ات برگردد» منتشر کرده است.

سردار طلایی در حسینیه ارشاد 

 سردار مرتضی طلایی ضمن حضور در حسینیه ارشاد برای شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران بیان کرد: حضور مردم بسیار خوب و مطلوب است، مردم ما مردمی ناشناخته هستند و همیشه معادلات را بر هم می‌زنند.

وی افزود: امروز هم به امید خدا معادلات را بر هم می‌زنند و با حضوری گرم و پرشور بار دیگر پشتوانه‌ای برای نظام و انقلاب خواهند بود.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دقایقی قبل با حضور در حسینیه جماران آرای خود در یازدهمین دوره مجلس و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری را به صندوق انداخت.

27216

نظر شما