شناسهٔ خبر: 38371099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سیلاب‌های نقطه‌ای غرب استان اصفهان را در بر می‌گیرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از فعال شدن ۴۲ راهدارخانه در استان خبر داد و گفت: با توجه به سامانه بارشی در مناطق غربی تیم‌های امدادی مشغول به خدمت‌رسانی شدند.

صاحب‌خبر -

منصور شیشه‌فروش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به وجود سامانه بارشی در استان اصفهان، اظهار داشت: بارش مناطق غربی استان را درگیر کرده و همچنین مناطق مرکزی با پدیده  وزش باد مواجه شدند.

وی افزود: در این راستا  42 راهدارخانه در استان اصفهان فعال شد و تیم‌های امدادی برای بازگشایی مسیرها مشغول به کار شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه 250 تیم عملیاتی در زمینه تقویت پایگاه‌های امدادی در جاده‌ها، اعزام شدند، گفت: این اقدامات با توجه به بارش برف و باران و خدمت‌رسانی به مسافران صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: مدیریت بحران توصیه‌هایی در راستای مواجه مسافران با وزش باد در مناطق شرق و برف و کولاک درمناطق غرب به شهروندان کرده که از مسافرت‌های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت الزام به سفر به علت یخ‌زدگی بعضی جاده‌ها، مسافران قبل از حرکت از  وضعیت باز بودن راه‌ها  در مناطق غربی مطمئن شوند و حتما مسائل ایمنی را در رانندگی رعایت کنند و زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.


 شیشه‌فروش ادامه داد: در بعضی از جاده‌ها به علت آب شدن تدریجی برف‌ها، آن مسیرها دچار سیلاب‌های نقطه‌ای می شوند و مسافران باید با دقت رانندگی کنند.

انتهای پیام/166/ ت

نظر شما