شناسهٔ خبر: 38367432 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده رژیم صهیونیستی: اسرائیل با حمله موشکی بی‌سابقه رو به‌رو خواهد شد

تهران - ایرنا - ژنرال "تامیر یدیعی" فرمانده بخش داخلی رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب هشدار داد که این رژیم در آینده هدف حملات موشکی قرار خواهد گرفت که در جنگ‌های پیشین مشابه آن را ندیده‌ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه تلویزیونی "فلسطین الیوم"، یدیعی که در کنفرانس اکسپو ۲۰۲۰ در تل‌آویو سخن می‌گفت، اظهار کرد: تصور (پیروزی) یکجانبه به پایان رسیده و موشک‌ها (گروه‌های فلسطینی) به لحاظ کمیت، قدرت و دقت بسیار زیاد و به چالش چند بعدی برای ما تبدیل شده است.

این فرمانده رژیم صهیونیستی گفت: شلیک موشک به اسرائیل در آینده  در حدی خواهد بود که نمونه آن را در جنگ اخیر در نوار غزه و جنگ دوم لبنان ندیده‌ایم.

وی افزود: موشک‌ها در جنگ آینده به راحتی به اسرائیل خواهند رسید و زندگی ما را فلج خواهند کرد.

"اسحاق بریک از فرماندهان نیروی ذخیره رژیم اشغالگر نیز ۲۷ بهمن ماه تاکید کرد که پایان حیات رژیم اسراییل اجتناب ناپذیر است.

"آویو کوخاوی" رییس ستاد نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی نیز دو هفته پیش با انتشار بیانیه‌ای، برای اولین بار خواستار افزایش آگاهی عمومی در میان جبهه داخلی برای جنگی شد که از نظر سختی و دشواری قابل مقایسه با جنگ‌های گذشته نیست.

«آری شافیط » تحلیلگر سیاسی صهیونیست‌ها نیز با انتشار مقاله‌ای در روزنامه «هاآرتص» در سال ۲۰۱۷ نوشته بود: اسراییل هم‌اینک نفس‌های آخر خود را می‌کشد و این شرایط محصول دروغ مطرح شده از سوی صهیونیسم در مورد « هولوکاست » و « سرزمین موعود » است.

نظر شما