شناسهٔ خبر: 38357707 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارائه خدمات سجلی در روز انتخابات در ثبت احوال مهاباد

خدمات سجلی در روز انتخابات در ثبت احوال شهرستان مهاباد ارائه می ‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ رئیس هیئت بازرسی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان مهاباد گفت: با هدف ایجاد امکانات لازم برای اخذ رأی افراد واجد شرایط و تضییع نشدن حق رأی افراد، تمام خدمات سجلی و کارت ملی در روز انتخابات در اداره ثبت احوال به متقاضیان ارائه می ‌شود.

خشایار صنعتی افزود: شهروندانی که در روزهای گذشته درخواست تعویض یا فقدان شناسنامه خارج از نوبت کرده باشند، می‌توانند در روز انتخابات برای دریافت مدارک خود به این اداره مراجعه کنند.

صنعتی، با بیان اینکه برای شرکت در انتخابات، ارائه شناسنامه عکس‌دار به همراه کد ملی الزامی است، گفت:کارکنان اداره ثبت احوال در روز انتخابات برای ارائه خدمات به شهروندان در اداره حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: هر دو نمونه شناسنامه دست ‌نویس و شناسنامه مکانیزه برای شرکت در انتخابات دارای اعتبار است و واجدان شرایطی که شناسنامه آنها تا دوم اسفند به منظور تعویض و صدور در اختیار ثبت احوال بوده، می‌توانند با مراجعه به این اداره، شناسنامه خود را تحویل بگیرند.

صنعتی، همچنین با اشاره به آمادگی اداره ثبت احوال برای ارائه گواهی تأیید شماره ملی به رأی‌دهندگان بدون کارت ملی گفت: این خدمات به منظور مشارکت آحاد مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به ضرورت ارائه شماره کارت ملی و شناسنامه در هنگام رأی دادن انجام می‌ شود.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان مهاباد اضافه کرد: متولدین دوم اسفند ۱۳۸۰ و سالهای قبل از آن می‌توانند در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

نظر شما