شناسهٔ خبر: 38357509 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تلاش مجموعه ورزش و جوانان، حضور موفق در المپیک ۲۰۲۰ است

وزیر ورزش و جوانان گفت: همه مجموعه ورزش و جوانان در تلاش هستند تا حضور موفقی را در المپیک ۲۰۲۰ داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسعودسلطانی‌فر صبح امروز در بازدید از پروژه سالن ۶ هزار نفری سنندج اظهار داشت: سالن ۶ هزار نفری سنندج در حال حاضر حدود ۹۸ درصد پیشرفت دارد و امیدواریم ۲ درصد باقی‌مانده هم طی ۲۰ روز آینده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: افتتاح و راه‌اندازی چنین پروژه‌های ورزشی در استان می‌تواند کمک شایانی به ورزش و و جوانان ورزشکار کردستانی انجام دهد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ساخت پروژه ۶ هزار نفری تقریبا از ۱۸ سال قبل شروع شده است که در دو سال گذشته ساخت آن پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است و در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی این پروژه در حال حاضر بیش از 100 میلیارد تومان است.

سلطانی‌فر اظهار کرد: همه ما دست به دست هم داده‌ایم تا حرکتی برای ارتقا سطح ورزش و ورزشکاران کردستانی با افتتاح چنین پروژه‌هایی انجام دهیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش استان کردستان خوشبختانه از پتانسیل بسیار مناسبی برخوردار است و هدف ما بالقوه کردن این پتانسیل‌ها است.

وی افزود: همه مجموعه ورزش و جوانان در تلاش هستند تا حضور موفقی را در المپیک ۲۰۲۰ داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: در سال ۹۹ برنامه‌های متنوعی برای میزبانی شهر سنندج با داشتن این سالن ورزشی برای میزبانی از مسابقات کشوری و بین‌المللی داریم که اولین برنامه پیشنهادی ما برگزاری مسابقه قهرمانی هندبال جوانان آسیا است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۹

نظر شما