شناسهٔ خبر: 38356893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از ۲۳۰ هزار نفر از خدمات درمانی تامین اجتماعی خلخال بهره‌مند شدند

اردبیل_ایرنا_ رییس درمانگاه تامین اجتماعی خلخال گفت: امسال ۲۳۲ هزار و ۸۳۸ نفر با مراجعه به درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان از خدمات مختلف پزشکی ، دندانپزشکی ، درمانی و دارویی بهره‌مند شده‌اند .

صاحب‌خبر -

دکتر علی حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: در این مدت ۹۳ هزار و ۸۹۹ نفر از خدمات ویزیت پزشکان عمومی ، هفت هزار و ۹۶ نفر از خدمات دندانپزشکی ،۸۶ هزار و ۸۱ نفر از خدمات داروخانه ، هفت هزار و ۲۹۱ نفر از خدمات آزمایشگاهی، ۲ هزار و ۵۲۳ نفر از خدمات رادیولوژی و ۳۵ هزار و ۹۴۷ نفر از انواع خدمات پرستای و تزریقات این درمانگاه استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خدمات پزشکی ،دندانپزشکی ،دارویی و پرستاری در این درمانگاه به صورت رایگان انجام می‌شود، اظهار کرد: با افزایش زمان کاری درمانگاه در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر میزان مراجعات و خدمات ارائه شده به بیماران نسبت به ۲ سال قبل و پیش از راه‌اندازی نوبت عصر افزایش یافته است.

دکتر حیدری گفت: هم‌اکنون چهار پزشک عمومی ، ۲ دندانپزشک ، ۲ داروساز به همراه کادر پرستاری و اداری و در مجموع ۲۵ نفر در  این درمانگاه به مراجعان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی  خدمات ارائه می‌کنند.

سیروس قلی‌زاده ،رییس اداره تامین اجتماعی خلخال نیز گفت: در حال حاضر ۴۵ هزار نفر در شهرستان‌های خلخال و کوثر که ۴۳ درصد کل جمعیت این ۲ شهرستان را تشکیل می‌دهند، تحت پوشش بوده و از خدمات درمانگاه تامین اجتماعی خلخال بهره می‌برند.

نظر شما