شناسهٔ خبر: 38351309 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی در گفت‌وگو با میزان خبر داد

صلح و سازش در یک پرونده اختلاف مالی با ارزش بیش از پانصد و پنجاه میلیون ریال

خبرگزاری میزان- رئیس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی از صلح و سازش در یک پرونده اختلاف مالی با ارزش بیش از پانصد و پنجاه میلیون ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمود رفسنجانی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از صلح و سازش در یک پرونده اختلاف مالی با ارزش بیش از پانصد و پنجاه میلیون ریال خبر داد و بیان کرد: صلح و سازش دعاوی موجب جلوگیری از تراکم پرونده‌ها در سیستم قضایی و رشد عدالت قضایی در جامعه خواهد شد.

رئیس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی خاطرنشان کرد: حل و فصل دعاوی به صلح و سازش موجب جلوگیری از تراکم پرونده‌ها در سیستم قضایی و رشد عدالت قضایی در جامعه خواهد شد و این امر نیازمند تقویت شورا‌های حل اختلاف و نهادینه کردن این فرهنگ در اجتماع است.
 
بیشتر بخوانید:
وی تاکید کرد: بررسی عملکرد شورا‌های حل اختلاف نشان داده است این نهاد مردمی نقش مهم و قابل توجهی در امر مقدس صلح و سازش داشته است.

وی ضمن قدردانی از اعضای شعبه چهار شورای حل اختلاف مشهد گفت: یک پرونده با اختلاف مالی بیش از پانصد و پنجاه میلیون ریال به این شعبه ارجاع شد که پس از انجام بررسی‌های لازم و دعوت طرفین مختومه به سازش شد.

انتهای پیام/

نظر شما