شناسهٔ خبر: 38338956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

محدودیت تردد در مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت تردد در جاده‌های مازندران از امروز اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگوی خبری اظهار کرد: به منظور تسهیل در تردد خودرو‌ها، محدودیت تردد از امروز در جاده‌های ارتباطی استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تداوم ممنوعیت تردد انواع تریلر در جاده هراز افزود: رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و نیز ساعت ۶ تا ۲۴ فردا و جمعه در این جاده ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج - چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است گفت: تردد انواع وسایل نقلیه ساعت ۱۵ تا ۲۳ جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه این جاده ساعت ۱۸ تا ۲۳ جمعه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است.

وی همچنین افزود: به دلیل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲ اسفند، محدودیت در جاده کرج - چالوس در صورت نیاز با اعلام ماموران پلیس راه در محل اعمال می‌شود و در غیر این صورت، تردد دو طرفه است.

به گفته رئیس پلیس راه مازندران مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.

 

 

نظر شما