شناسهٔ خبر: 38327961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برخورد قاطع و جدی با مخلان نظم انتخابات

استاندار لرستان گفت: با مخلان نظم در انتخابات برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، سیدموسی خادمی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه سرکشی از ستادهای انتخاباتی در شهرستان پلدختر اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه سال جاری مطالبه مقام معظم رهبری و باعث ارتقاء امنیت و اقتدار کشور می‌شود.

وی افزود: به مردم توصیه می‌شود تنها دنبال انتخابات فرد اصلح باشند و اجازه ندهند که یکسری افراد مخل نظم و سوء استفاده‌گر، فضای آرامش آنان را در رای دادن خدشه‌دار و نا امن کنند.

استاندار لرستان گفت: کاندیداها و مردم در انتخابات تابع قانون باشند که برای هر کدام از مولفه‌های انتخابات نحوه ثبت نام، تایید صلاحیت‌ها،گرفتن رای، اعلام نتایج، شکایات و حتی نحوه تصمیم‌گیری در شکایات قانون قابل اجرا است.

وی افزود: تمهیدات لازم از سوی نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت انتخابات و آرامش مردم اندیشیده شده و با مخلان نظم در انتخابات به شدت برخورد جدی و قانونی خواهد شد و افراد دستگیر شده تا پس از انتخابات در زندان خواهند ماند.

خادمی یادآور شد: چینش هیئت‌های اجرایی ترکیبی از معتمدانی است که نتیجه همفکری دادستان، فرماندار و هیات‌های نظارت است که تلاش شده از افراد سالم و درست انتخاب شوند و این که طرفدار چه کاندیدایی هستند ملاک نیست.

وی افزود: مردم نسبت به مسوولان انتخاباتی اعتماد کنند و تایید صلاحیت‌ها و چینش افراد روی شعبه‌های اخذ رای، خروجی معتمدان و هیئت‌های اجرایی است که همه کسانی که به صحنه انتخابات مجلس ورود پیدا کردند، تایید صلاحیت شده و با توجه به بررسی‌های انجام شده در این شعبه‌ها چینش‌ها یکدست نیست و تلاش شده افراد در راستای تعادل شعبه‌ها از همه سلیقه‌ها انتخاب شوند.

انتهای پیام/

نظر شما