شناسهٔ خبر: 38327661 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

میثم منیعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مجیدی آزمون دشواری دارد/ مشکلات دفاعی آبی‌پوشان باید برطرف شود/ استقلال یکی از مدعیان است

هافبک اسبق تیم استقلال گفت: دانشگر بارها برای استقلال درخشیده است، اینکه یک بازیکن در طول فصل اشتباه داشته باشد نکته عجیبی نیست و نباید بازیکن را به خاطر یک اشتباه تحت فشار بگذاریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میثم منیعی، هافبک اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی آبی‌پوشان مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: شرایط روی هم رفته در این بازی به گونه‌ای بود که بدشانسی در این دیدار تیم را تحت تاثیر قرار داده بود.

وی افزود: البته نمی‌توان از این نکته به راحتی گذشت که در خط دفاعی مشکلاتی وجود دارد و باید برطرف شود. در سیستم سه دفاعی بازیکنان جناحین اهمیت بالایی دارند. به ویژه در ضدحملات تیم نقاط ضعفی دارد. البته این موضوع در بحث هجومی وجود ندارد و تیم عملکرد خوبی دارد. معتقدم استقلال می‌تواند با 4 دفاع بازی کند و حتی می‌توان یک جناح را ایستا کرد و یک طرف دیگر را رونده.

بازیکن اسبق استقلال عنوان کرد: درباره آسیا باید به این نکته اشاره کنم که استقلال از این گروه می‌تواند صعود کند و در لیگ و جام حذفی هم موفق باشد و یکی از مدعیان اصلی در لیگ به شمار می‌رود و تا هفته‌های پایانی نیز این موضوع ادامه دارد. البته این موضوع در گروه این است که تیم به لحاظ روحی و روانی در وضعیت مناسبی باشد و بازیکنان بازی به بازی با تمرکز وارد زمین شوند. هر بازی لیگ در هفته‌های پایانی برای خودش فینال است و این قاعده برای آسیا هم صدق می‌کند.

هافبک اسبق تیم ملی دربخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون برخی انتقادات از دانشگر گفت: ابتدا باید بگویم من چیز شاخصی در مدافع بلغار نمی‌بینم و او آن سطحی که می‌گفتند را نتوانسته از خود نشان دهد و بودوروف در حد یک بازیکن معمولی بوده است. دانشگر بارها برای استقلال درخشیده است، اینکه یک بازیکن در طول فصل اشتباه داشته باشد نکته عجیبی نیست و نباید بازیکن را به خاطر یک اشتباه تحت فشار بگذاریم.

منیعی در بخش پایانی صحبت‌هایش تصریح کرد: معتقدم مجیدی آزمون سختی در استقلال دارد و اهمیت کار او در این برهه تاثیر بسزایی در تیم باشد. امیدوارم مصدومان استقلال هرچه زودتر به تیم اضافه شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما