شناسهٔ خبر: 38317851 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون شهردار شیراز اعلام کرد: پاکسازی شهر؛ کمتر از 24 ساعت بعد از انتخابات

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: با توجه به حجم بالای تبلیغات، از کمک تمام نیروهای خدمات شهری برای پاکسازی و امحای تبلیغات استفاده خواهیم کرد و پس از برگزاری انتخابات در کمتر از 24 ساعت شهر از وجود بنر و پوستر های نامزدهایانتخاباتی پاکسازی می شود.

صاحب‌خبر -

محمدرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: پاکبانان پس از پایان ساعت رسمی انتخابات، کار خود را برای جمع‌آوری تراکت‌ها و کاغذهای تبلیغاتی در سطح شهر آغاز می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از پایان انتخابات، شهرستان شیراز با کمک تمام نیروهای شهرداری به صورت کامل پاکسازی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز اضافه کرد: تمام نیروها در این عملیات به وسایل ایمنی تجهیز هستند.
حسن پور افزود: تمام نیروهای شهرداری در 11 منطقه شهر به صورت آماده‌باش هستند؛ تا شهر شیراز در کمتر 24 ساعت بعد از انتخابات پاکسازی شود.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز عنوان کرد: تمام خودروها را برای پاکسازی شهر شیراز آماده کرده‌ایم و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: نقاطی نیز بصورت دائمی در شهر شیراز برای تبلیغات وجود دارد که کاندیداها می توانند به جز این صد نقطه ایجاد شده در این محل ها نیز تبلیغات خود را نصب کنند.

حسن پور با اشاره به اینکه اگر در مراحل تبلیغات مر قانون رعایت شود مشکلی نیز بوجود نخواهد آمد،اظهار داشت: فضاهای برای تبلیغات انتخاباتی با همکاری سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز محیا شده است که درخواست داریم کاندیدا در این فضاها که پیش بینی شده کار تبلیغات خود را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تبلیغات کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد پنجشنبه ۲۴ بهمن آغاز شده است و تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه یکم اسفند ادامه دارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، روز جمعه ۲ اسفند ۹۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/981004

نظر شما