شناسهٔ خبر: 38315301 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عاقبت جاسوسی برای صهیونیست‌ها

تهران- ایرنا- بنیامین فیلیپ مامور موساد که از حزب الله برای رژیم صهیونیستی جاسوسی می کرد، اکنون با اوضاع فلاکت باری مواجه است؛ به گفته خودش اسرائیل مانند یک "سگ ولگرد" با او رفتار می کند و برای خود کشی گاز "مونوکسید کربن" تهیه کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روزنامه تایمز اسرائیل، این جاسوس موساد با نام مستعار "بنیامین فیلیپ" دو سال را در زندان حزب الله سر کرد و بعدها پس از گریختن از موطن خود لبنان در سال ۲۰۱۵، در نهایت به یک کشور آسیای شرقی رفت.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، وی تقریبا دو سال در آن کشور آسیایی زندگی کرد تا اینکه اواخر سال گذشته بخاطر مواجهه با اخراج از این کشور مجبور به فرار شد. به گفته فیلیپ، اکنون وی به دنبال پناهندگی در اروپاست و اسرائیل از پذیرش او و حتی پاسخ به تماس های تلفنی و ایمیل هایش خودداری می کند.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی که مسئول موساد است، از اظهار نظر درباره این جاسوس خودداری کرد.

فیلیپ هدف مصاحبه با روزنامه تایمز اسرائیل را فشار بر این رژیم و موساد برای کمک به خود عنوان کرده است. وی برای اثبات رابطه اش با موساد تصاویری از مکالمه های خود در پیام رسان واتس‌اپ با نمایندگان سازمان جاسوسی اسرائیل را نشان داد.

این جاسوس سازمان موساد بارها تلاش کرده تا با ارسال ایمیل به دفتر نخست وزیری، موساد، ارتش، وزارت خارجه و نهادهای دولتی دیگر بتواند با یک مقام صهیونیستی در ارتباط باشد که فقط یک نهاد مربوط به وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی در ماه دسامبر در پاسخ نوشت که شکایت وی به سمع نیروهای امنیتی رسیده است.

فیلیپ با نگرانی (از واکنش های احتمالی موساد در واکنش به اظهارات وی) در جملاتش به "عشق" خود به موساد اشاره کرد و گفت: چرا باید شبیه ک.گ.ب باشید؟ کارتان که با یک نفر تمام می شود او را دور می اندازید.  

احتمالا وی به عنوان یک خائن و جاسوسی برای موساد با دهها سال حبس در لبنان مواجه می شود. به همین دلیل اکنون به دنبال پناهندگی در قاره اروپا است.

فیلیپ در این رابطه تاکید کرد: قطعا به لبنان بر نمی گردم. پیشتر گاز مونوکسید کربن سفارش دادم و دنبال بی دردترین راه ها برای خودکشی هستم.

این مامور سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در مورد رفتار موساد و کابینه اسرائیل با جاسوس های این رژیم گفت: آنها مانند سگ ولگرد با ما برخورد می کنند.  

به نوشته روزنامه تایمز اسرائیل، فیلیپ اولین ماموری نیست که موساد وی را به حال خود رها می کند. در سال ۲۰۱۴، امین الحاج با نام مستعار "رومنیگه" که در طولانی مدت (از دهه ۱۹۸۰) اطلاعاتی در مورد گروه های فلسطینی در لبنان در اختیار اسرائیل قرار می داد، به تعامل های ناامید کننده با سرویس های امنیتی اسرائیل اعتراف کرد.   

همچنین استفاده رژیم صهیونیستی از "اشرف مروان" داماد جمال عبدالناصر رئیس جمهوری مصر به عنوان یک جاسوس در دهه ۷۰ میلادی و مرگ مشکوک مروان در سال ۲۰۰۷ که گفته می شود به دست ماموران موساد کشته شده است، از نمونه های بارز سرنوشت فلاکت بار جاسوس های این رژیم است.  

نظر شما