شناسهٔ خبر: 38298136 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امکان تعمیر مودم‌های بدون گارانتی ایرانسل

ایرانسل امکان تعمیر مودم‌هایی که دورۀ ضمانت آن‌ها به پایان رسیده است را برای مشترکان خود فراهم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به منظور ارتقای سطح مشتری‌مداری و خدمات پس از فروش، ایرانسل با همکاری شرکت پیشرو ارتباط نوین قشم، به مشترکانی که مودم‌هایشان به هر دلیلی با مشکلی رو به رو شده و دورۀ ضمانت مودم به پایان رسیده است، خدمات تعمیر مودم ارائه می‌دهد.

بررسی و ثبت درخواست تعمیر مودم، از طریق تماس با شماره ۶۰۰ از خطوط ایرانسلی و یا ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط امکان‌پذیر است. پس از تماس مشترک و ارائه مشخصات و شرح خلاصه مشکل، کارشناسان، طریقه ارسال مودم معیوب (پستی یا حضوری)، روند بازگشت مودم تعمیر شده و شماره پذیرش ثبت شده را به مشترک اعلام می‌کنند. این اطلاعات از طریق پیامک نیز برای مشترک ارسال می‌شود تا مشترک بتواند در هر زمان با مراجعه به لینک ارائه شده، وضعیت سفارش خود را مشاهده کند.

بیشتر بخوانید: آغاز عرضه سیم‌کارت‌های TD-LTE ایرانسل بدون نیاز به خرید مودم

شرکت پیشرو ارتباط نوین قشم پس از دریافت مودم و برآورد هزینه تعمیر، پیش از شروع تعمیر مودم، هزینه‌های لازم را به مشترک اعلام می‌کند و پس از تأیید، تعمیر مودم آغاز می‌شود. در صورت عدم تأیید هزینه برآورد شده، مودم یا از طریق پست برای مشترک بازگردانده خواهد شد (با پرداخت هزینه پستی) یا مشترک می‌تواند با مراجعه حضوری (بدون پرداخت هزینه) مودم را دریافت کند.

انتهای پیام/

نظر شما