شناسهٔ خبر: 38296263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون رئیس جمهور در اسلامشهر: بی تفاوتی در تعیین سرنوشت کشور به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه بی تفاوتی در تعیین سرنوشت کشور به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست گفت: شرکت در انتخابات فرصتی برای تعیین سرنوشت کشور به دست مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، معصومه ابتکار امروز در همایش جشن بزرگداشت روز زن که در محل پردیس سینمایی فجر اسلامشهر و با حضور اقشار مختلف بانوان اسلامشهری برگزار شد ضمن گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: نامگذاری روز ولادت حضرت زهرا(س) در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز زن دلایلی دارد که اگر به آن پی برده نشود برگزاری همایش ها و مراسمات بزرگداشت برای آن حضرت یک آیین صرفا تشریفاتی خواهد بود.

وی با اشاره به ویژگی های حضرت فاطمه(س) تاکید کرد: باید اقشار مختلف مردم جامعه به ویژه بانوان به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) پی ببرند و بدانند که چرا بانویی که 14قرن پیش می زیسته، باید امروز به عنوان الگوی دختران قرن 21 باشد؟

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده همچنین افزود: ما متولیان فرهنگی و اجتماعی جامعه جدای اینکه یک روز و یا یک هفته را برای بزرگداشت مقام حضرت زهرا(س) گرامی می‌داریم ، وظیفه داریم ابعاد مختلف زندگی و شخصیت این بانوی بزرگوار را در عرصه‌های مختلف زندگی اجتماعی و دینی برای نسل جوان و اقشار مختلف جامعه تبیین و ترویج کنیم.

ابتکار با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی حضرت زهرا(س) و خطبه فدکیه ایشان تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران زنان این سرزمین تحولات بی شماری را تجربه کردند و اکنون نیز در شرایط نسبتاً مساعد جامعه با ایثار و از خودگذشتگی بانوان ایرانی در عرصه های مختلف اجتماعی و غیره در کنار مردان تلاش می‌کنند.

وی سپس با اشاره به اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: در جنگ روانی که بر علیه نظام به وجود آمده، فقط اخبار کاستی ها و مشکلات بیان می شود، در حالی که ما دستاوردها و پیشرفت های بی شماری داشته‌ایم اما عده ای تلاش می کنند ذهن مردم را نسبت به خبرهای مثبت منحرف و فقط مشکلات را بیان کنند که با هوشیاری و شناخت دقیق مردم در عرصه‌های مختلف مانند انتخابات باید از آرمان‌های نظام پشتیبانی کرد.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده با تاکید بر اینکه این انقلاب به آسانی به دست نیامده است افزود: انتخابات به هر دلیلی و هر شکلی فرصتی برای تعیین سرنوشت کشور به دست مردم است، انتخابات نعمت بزرگی است که نصیب ملت ایران شده است.

ابتکار ادامه داد: شرایط فعلی کشور هوشیاری مردم را می طلبد که در عرصه های مختلف اقتصادی، ملی، فرهنگی، اجتماعی و غیره کسانی را انتخاب کنند که توجه به اقتصاد و معیشت مردم داشته و بتوانند از تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت و حقوق مردم را مطالبه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز روزی است که بی تفاوتی را به هیچ عنوان نمی توانیم بپذیریم امروز روز تعیین سرنوشت نظام و کشور است و مردم باید کسانی را انتخاب کنند که شجاعانه از ارزش‌های درخشان انقلاب اسلامی دفاع و حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/220/ ت

نظر شما