شناسهٔ خبر: 38293945 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پاختاکور 3-0 شهر خودرو؛ شاگردان سرآسیایی مغلوب هنرنمایی ماشاریپوف شدند

معراج شیخی

شهر خودرو مقابل پاختاکور حرفی برای گفتن نداشت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- از سری رقابت های لیگ قهرمان فوتبال آسیا و از چارچوب هفته دوم این رقابت ها، تیم های پاختاکور ازبکستان و شهر خودرو مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3-0  به سود پاختاکور به پایان رسید.

ترکیب شهر خودرو:

سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمد قاضی، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری، روح‌الله سیف‌اللهی، میلاد سرلک، حسن جعفری، سعید صادقی و حسین مرادمند

پاختاکور:

الدوربک سویونوف، خوج اکبر علیجانوف، شیرزاد اعظم اف، ایگور کریمتس، فاروکس سایفیف، سردار صابرخوجائف، اودیلیجان خمروبکوف، دوستونبک خمداموف، دراگان چران، جلال‌الدین ماشاریپوف و ایگور سرگیف

نیمه نخست این دیدار بسیار پر فراز و نشیب دنبال شد. شهر خودرو در 15 دقیقه ابتدایی این دیدار بیشتر در لاک دفاعی بود و توپ و میدان را به حریف داده بود. حرکات خطرناک ماشاریپوف و دراگان چران در این دقایق چند فرصت خطرناک را برای پاختاکور به وجود آمد. پدیده در 15 دقیقه دوم این نیمه بیشتر حمله کرد و حدودا موفق هم بود. ارسال خطرناک حسن جعفری با ضربه سر مرادمند همراه شد که سویونوف به زیبایی این توپ را مهار کرد در برگشت هم شوت خلعتبری را به خوبی برگشت داد تا ستاره میدان باشد. حرکت زیبای سیف اللهی و پاس این بازیکن برای قاضی که این بازیکن سایه زنی کرد. پاختاکور در دقایق پایانی این نیمه چندین حمله خطرناک را بر روی دروازه شهر خودرو ترتیب داد که راه به جایی پیدا نکرد.

پدیده در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بسیار بد بازی کرد و مجازات شد. حرکت دیدنی ماشاریپوف و پاس این بازیکن برای سرگیف که ضربه بغل پای این بازیکن گل نخست را برای پاختاکور به ارمغان آورد. پس از چند دقیقه، پاختاکور بار دیگر به گل رسید. حرکت زیبای ماشاریپوف و پاس این بازیکن برای خمداموف که این بازیکن هم با پاس خود سرگیف را در مقابل دروازه خالی صاحب توپ کرد و گل دوم پاختاکور به ثمر رسید. شهرخودرو پس از این نمایش هجومی را ارائه داد اما تک موقعیت این تیم هم توسط قاسمی نژاد به تیر دروازه پاختاکور برخورد کرد. سرگیف بار دیگر موفق به گلزنی شد اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد. در دقیقه 87 این دیدار، ارسال زیبای ماشاریپوف را اعظم اف با یک ضربه سر زیبا به گل سوم این تیم تبدیل کرد. در نهایت این دیدار با نتیجه 3-0 به سود پاختاکور به پایان رسید.

نظر شما