شناسهٔ خبر: 38289278 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور حداکثری مردم در انتخابات، ناکامی دشمنان

خبرگزاری صداوسیما

حضور حداکثری مردم در انتخابات از هر سلاحی برنده‌تر است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات از هر سلاحی برنده‌تر است.
حجت الاسلام امیری با تاکید بر سرلوحه قراردادن سخنان مقام معظم رهبری افزود: باید همه اقشار بویژه مبلغان دینی، هیات امنا، خادمین امامزادگان عظیم الشان و واقفین به فرموده رهبر معظم انقلاب و آنچه از حضرت امام (ره) برای ما به یادگار مانده است، زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه این حضور نباید کمرنگ شود و دشمن نیز برنامه ریزی مفصلی برای آن انجام داده است افزود: زمانی در دنیا داشتن بمب اتم ابزار قدرت و برتری کشور‌ها محسوب می‌شد، ولی امروز دموکراسی و حضور مردم، مصداق قدرت یک کشور است که مردم فهیم ما همیشه با حضور پررنگ، قدرت خود را ثابت نمودند.
امیری بااشاره به اهمیت انتخاب فرد اصلح در کنار حضور حداکثری مردم گفت: درعین اینکه مردم باید حضور حداکثری در صحنه پیدا کنند احدی هم حق تحکم و اصرار به رای دادن به فرد خاصی را ندارد وی با اشاره به سخنان اخیر رهبری در مورد انتخابات که فرمودند: هر کس به ایران و امنیت آن علاقه‌مند است باید در انتخابات شرکت کند، گفت: همگی ما باید توصیه‌های انتخاباتی مقام معظم رهبری را شالوده‌ی انتخاب و هدف خود قرار دهیم و نگذاریم حضور پرشور و آگاهانه‌ی مردم کمرنگ جلوه نمایی کند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه، اکنون دیگر مردم، طلاب و مبلغین ما نقشه‌ی فتنه افکنی دشمنان را خوب فهمیده اند، گفت: حرف‌های فریبنده و مایوس کننده‌ی دشمنان نظام بطور قطع به ضرر خود آن‌ها تمام خواهد شد چرا که مردم فتنه‌ها را شناخته و انشاالله با هدایت امام گونه‌ی رهبری، این فتنه‌ها در مردم اثر نخواهد کرد.
حجت الاسلام امیری گفت: رعایت مسائل اخلاقی یکی از سخت‌ترین مراحل انتخابات توسط نامزد‌ها در تبلیغات است و اخلاق مداری و توجه به آن یکی از مهمترین شاخصه‌ها در انتخابات به شمار می‌رود که در نظام جمهوری اسلامی، موضوع رعایت اخلاق دینی در انتخابات بسیار مهم است.

نظر شما