شناسهٔ خبر: 38287702 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مرحله دوم مسابقات لیگ تکواندو بانوان

بهار، تنها تیم بدون حامی در لیگ تکواندو بانوان

تیم بانوان هیئت تکواندو بهار تنها تیم بدون حامی مالی لیگ تکواندو بانوان است که هم اکنون در رده هفتم جدول قرار دارد.

صاحب‌خبر -

مژگان حبیبی سرمربی تیم هیئت تکواندو بهار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ درباره حضور این تیم در لیگ تکواندو بانوان گفت: تنها تیم بدون حامی مالی لیگ هستیم و تکواندوکاران تیم با هزینه شخصی در مسابقات شرکت می‌کنند. با این وجود تکواندوکاران تیم خوب بازی می‌کنند و توانسته ایم به مرحله دوم لیگ صعود کنیم.
وی افزود: فدراسیون هیچ حمایتی از تیم‌های بدون حامی مالی نمی‌کند، اما می‌خواهیم برای سال آینده حامی مالی داشته باشیم. بدون حامی مالی رده هفتم جدول را در اختیار داریم و اگر از نظر مالی حمایت شویم وضعیت تیم متفات می‌شود.

 حضور در مسابقات با هزینه شخصی 
سرمربی تیم تکواندو بانوان هیئت بهار گفت: بدون حامی به سختی برای حضور در لیگ رفت و آمد داریم در حالیکه هزینه‌ها ایاب و ذهاب زیاد است و من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با همه سختی‌ها بازهم در لیگ خوب بازی می‌کنند.
وی ادامه داد: برای کسب سه پیروزی در هفته چهارم تا ششم لیگ به تهران آمدیم، اما شرایط خاصی داشتیم و با توجه به آسیب دیدگی چند نفر از بازیکنان تیم ۲ تساوی و یک شکست داشتیم. با این وجود باز هم از بازی تکواندوکارانم راضی هستم و آن‌ها تلاش زیادی برای کسب نتیجه کردند.
حبیبی با اشاره به سطح فنی خوب لیگ تکواندو بانوان گفت: تکواندوکاران با تجربه‌ای در لیگ امسال حضور دارند و تیم هیئت بهار هم برای دومین سال در لیگ بانوان شرکت کرده است و توانسته نتایج خوبی بدست آورد. برای سال آینده سعی می‌کنیم به سکونشینی فکر کنیم.

نظر شما