شناسهٔ خبر: 38287681 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

میرحسینی: بازی سنگینی مقابل خاتم اردکان داشتیم

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: بازی سخت و سنگینی مقابل خاتم اردکان داشتیم که حساسیت‌های خاصی هم برای هر دو طرف داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، عباسعلی میرحسینی درمورد پیروزی مقابل خاتم اردکان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که به پیروزی رسیدیم. می‌دانستیم که بازی سخت و سنگینی خواهیم داشت که حساسیت‌های خاصی هم برای هر دو طرف داشت. در دربی استان توانستیم تیم خوب خاتم اردکان را شکست دهیم.

وی ادامه داد: هر دو تیم تمام توان خود را به کار گرفتند و فکر می‌کنم تماشاگران از تماشای این مسابقه لذت بردند. هر دو تیم به پیروزی نیاز داشتند، اما این پیروزی سهم ما شد. ابتدا به تماشاگران و سپس به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. ما دو بازی را 5 سته باخته بودیم و شرایط سختی داشتیم. برگشت به شرایط عادی پس از آن اتفاقات سخت بود که خوشبختانه محقق شد.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد، عنوان کرد: فکر می‌کنم ست سوم در شرایطی که چند امتیاز عقب بودیم، شاگردانم به خوبی جنگیدند و به پیروزی رسیدیم. ما دومین پیروزی خانگی خود را جشن گرفتیم و هدف اول‌مان هم تزریق شادی به هواداران‌مان است. هواداران شهداب هر بازی برای ما سنگ تمام می‌گذاشتند، اما ما می‌باختیم و شرمنده آنها می‌شدیم. از هواداران می‌خواهم که ما را تحمل کنند. به هر حال ما سال اول حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم و بدون شک در ادامه راه بهتر خواهیم شد. 

انتهای پیام/س

نظر شما