شناسهٔ خبر: 38279133 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آشکار شدن جنایت دیگری از تروریستها در سوریه

کشف یک گور جمعی در غوطه شرقی

یک گور جمعی در غوطه شرقی دمشق که اجساد غیرنظامیان و نظامیان ارتش سوریه در آن دفن شده بودند کشف شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سانا، یگان‌هایی از ارتش سوریه با همکاری مراجع ذیصلاح، یک گور جمعی را در منطقه "مزارع العب" در غوطه شرقی دمشق کشف کردند که در آن اجساد غیرنظامیان و نظامیان ارتش سوریه که توسط گروه‌های تروریستی به شهادت رسیده بودند، کشف شد.
سرتیپ محمد منصور رئیس شاخه پلیس نظامی دمشق با اعلام این خبر افزود: بنا به گزارش‌های منابع ویژه، یک گور جمعی در منطقه مزارع العب در جنوب شرق شهر دوما در غوطه شرقی دمشق کشف شد که در آن شماری از نظامیان ارتش سوریه و غیرنظامیان از جمله یک زن با دست‌های بسته یافت شد. این اجساد متعلق به افرادی است که گروه‌های تروریستی آن‌ها را ربوده و پس از شکنجه همه آن‌ها را در یک گور دفن کردند. شمار اجسادی که تاکنون از این گور بیرون آورده شده اند حدودا ۷۰ نفر و زمان کشته شدن آن‌ها اواخر سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۴ بوده است. اجساد دیگری نیز در این گور دفن شده اند که روز دوشنبه بیرون آورده شده و به یک بیمارستان نظامی منتقل خواهند شد.
قابل ذکر است همه شهرک‌ها و روستا‌های غوطه شرقی دمشق در تاریخ ۱۴ آوریل سال ۲۰۱۸ و پس از اخراج گروه‌های تروریستی از شهر دوما به عنوان آخرین مخفیگاه آنها، کاملا پاکسازی شد.

نظر شما