شناسهٔ خبر: 38246477 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حماس:برنامه 4 سال آینده ارتش اسرائیل، بر ذهنیت جنایتکارانه آن تأکید می‌کند

جنبش حماس در واکنش به انتشار برنامه چهار سال آینده ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این طرح نابودی مقاومت را دنبال می‌کند اما هیچ کدام از این برنامه‌ها به نتیجه نخواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه هفته گذشته برنامه چهار سال آینده ارتش (۲۰۲۰ تا ۲۰۲۴) را به اسم «تنوفا» منتشر کرد؛ طرحی که شامل تقویت توان تسلیحاتی برای مقابله با آنها «تهدیدهای ایران» نامیده شده، است.

بر اساس گزارش «العهد»، «حازم قاسم» سخنگوی حماس در واکنش اعلام کرد، برنامه چند سال آینده ارتش رژیم صهیونیستی بر «ذهنیت جنایتکارانه» این رژیم و کنار زدن عرف و قانون بین‌الملل تأکید می‌کند.

قاسم ادامه داد: برنامه کوخاوی دنبال پیروزی گمشده و فیصله دادن به نبردهایی که برای ارتش این رژیم صعب الوصول است، می‌باشد و می‌خواهد ناتوانی خود در حل و فصل نبردهای نظامی را با انجام کشتار علیه غیرنظامیان جبران کند.

وی گفت، طرح کوخاوی نابودی توانایی‌های مقاومت را دنبال می‌کند اما هیچ کدام از برنامه‌های این رژیم نخواهد توانست تلاش ملت فلسطین و مقاومت آن برای ادامه پروژه مبارزه را از بین ببرد.

حازم قاسم تأکید کرد، مقاومت با وحدت در میدان از طریق اتاق عملیات‌های مشترک به وظیفه خود در دفاع از ملت و پروژه آزادسازی ادامه خواهد داد.

وی در پایان تأکید کرد، کوخاوی و رژیم اشغالگر خواهند رفت و تنها ملت فلسطین بر سرزمین خود باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ص

نظر شما