شناسهٔ خبر: 38238926 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لیگ جهانی کاراته - امارات؛

شیما آل سعدی به فینال رفت/ تلاش علیپور برای مدال برنز

روز دوم از رقابتهای کاراته وان امارات با حضور یک نماینده ایران در مبارزه پایانی و حضور دیگر بانوی کاراته کا در گروه شانس مجدد آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مسابقات که در دبی جریان دارد، شیما آل سعدی در مبارزات وزن ۶۱- کیلوگرم به دیدار فینال رفت. وی دور نخست ۲ بر یک «کریستینا فرر» از اسپانیا را از پیش رو برداشت و در ادامه ۵ بر ۴ «فیلیپه وندولینه» از فرانسه را شکست داد و سپس ۳ بر ۲ از سد «اینگریدا سوچانکوا» از اسلواکی گذشت و در مبارزه چهارم با پیروزی یک بر صفر در پیکار با «آنیتا سروگینا» از اکراین راهی مرحله نیمه نهایی شد.

این کاراته کای کشورمان در مرحله نیمه نهایی برابر «جیانا لطفی» از مصر بعد از تساوی ۲ بر ۲ با رأی داوران به پیروزی دست یافت و راهی مبارزه پایانی شد. رزیتا علیپور دیگر نماینده ایران در همین وزن پس از یک دور استراحت و برتری ۳ بر یک مقابل «آنا نیلسون» از سوئد و پیروزی ۲ بر یک مقابل «آنا رودنیا» از روسیه، ۲ بر صفر نتیجه را به «بین ژیا» از چین واگذار کرد. این چینی راهی دیدار نهایی شد تا علیپور برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد تلاش کند.

همچنین ابوالفضل شهرجردی و میتن زارع در کاتای انفرادی همان دور نخست از جدول مسابقات خارج شدند. در وزن ۸۴- کیلوگرم کیوان بابان دور نخست برابر «آیخان مامیف» از آذربایجان ۳ بر ۲ باخت و حذف شد. درهمین وزن مهدی خدابخشی و ذبیح الله پورشیب در جدول به کار خود ادامه می‌دهند.

در مسابقات روز گذشته بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم، سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم و مس‌ها افسانه در کاتای انفرادی به دیدار رده بندی رفتند. فاطمه صادقی، نگین باقری، امیرمهدیزاده و علی اصغرآسیابری از دور مسابقات حذف شدند.

این رقابتها امروز در بخش مقدماتی به پایان می‌رسد و فردا یکشنبه در روز پایانی مبارزات در بخش دیدارهای رده بندی و نهایی برگزار می‌شود.

نظر شما