شناسهٔ خبر: 38229288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شکاف طبقاتی و فساد اقتصادی بزرگترین آسیب نظام است

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه آسیب بزرگی که در کشور وجود دارد شکاف طبقاتی و فساد اقتصادی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش‌آبادی کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مسجد خاتم انبیاء که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد اظهارداشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسیاری برخوردار است که می‌تواند موجب اتحاد ملت ایران باشد.

نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی گفت: اهمیت انتخابات در کشور ما از این جهت مهم است که مردم در خصوص وضعیت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی افزود: با وجود همه سختی‌ها مردم برای عظمت اسلام و دفاع از ارزش‌ها در انتخابات حضور پرشکوه دارد و این برای کشور و نظام بسیار ارزشمند است که مردم همچنان در انتخابات شرکت می‌کنند.

نوش‌آبادی بیان کرد: مردم در حکومت اسلامی ولی نعمت هستند، مردم در این سیستم سالار و صاحب نظام و انقلاب هستند و مسئولان خادم و خدمتگزار مردم، افتخار نظام هم همین مبانی است.

وی تصریح کرد: ترکیب بین جمهوریت و اسلامیت بر اساس نگاه والای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی بود که موجب تقویت و حضور باشکوه مردم شده که این حضور علاوه بر تکلیف شرعی یک علاقه به نظام و اختیار نیز است.

 نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتخابات از لحاظ بین‌المللی اقتدار کشور را به رخ دشمنان را می‌کشد، از بعد ملی هم وحدت و انسجام ملی را تقویت می‌کند و از بعد امنیت نیز موجب تقویت امنیت ملی کشور می‌شود.

نوش‌آبادی ادامه داد: متاسفانه آسیب بزرگی که در کشور وجود دارد شکاف طبقاتی و فساد اقتصادی است.

وی تاکید کرد: زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست که ۹۰ نماینده مجلس که وظیفه نظارت و قانون‌گذاری را دارند توسط شورای محترم نگهبان رد صلاحیت بشوند.

نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته همه مردم انقلابی کاهش فساد اقتصادی و شکاف طبقاتی است، مجلس اگر پویا، ولایت‌مدار و شجاع باشد همه این مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث30

نظر شما