شناسهٔ خبر: 38203669 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ایران به دیوارهای بیت‌المقدس رسیده است

حاج حسین یکتا با بیان اینکه هیئت‌های اندیشه‌ورز باید نسبت به بررسی و تبیین مکتب شهید سلیمانی اقدام کنند، گفت: «ولایتمداری» شاخصه بارز مکتب آن شهید به شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حاج حسین یکتا چهارشنبه شب در آئین گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: پیرو کلام رهبری باید هیئت‌های اندیشه‌ورز نسبت به بررسی و تبیین مکتب شهید سلیمانی اقدام کنند.

وی استفاده از لقمه حلال را از نخستین ویژگی‌های مکتب حاج قاسم عنوان کرد و افزود: مجاهدت مخلصانه از دیگر خصوصیت‌های بارز مکتب این شهید به شمار می‌رود.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: جبهه فرهنگی انقلاب به سربازانی مخلص نیازمند دارد و مشکل بسیاری از کارها در کمبود مدیرانی انقلابی و مجاهد نهفته است.

سردار یکتا ادامه داد: «عشق به شهادت» از دیگر ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی محسوب می‌شود و این عشق در وجود آن شهید هر روز بیش از پیش شعله‌ور می‌شد.

وی ولایتمداری را از خصوصیات زیربنایی مکتب سلیمانی برشمرد و اضافه کرد: حاج قاسم در آزمون ولایت‌پذیری سربلند شد و ثمره پیشرفت‌های ایشان در عرصه‌های مختلف، تواضع بیشتر در برابر ولایت بود.

این یادگار دفاع مقدس بیان کرد: هر چه به کنار رفتن پرده‌های غیبت و ظهور منجی عالم بشریت نزدیک‌تر می‌شویم، امتحان ولایتمداری نیز سخت‌تر می‌شود و پیروان مکتب سلیمانی باید ولایتمداری بی‌چون و چرا تمرین کنند.

سردار یکتا در ادامه عنوان داشت: دعوای امروز بر سر ولایت است و دشمن در پی آن است که بواسطه ولایتمداری زمینه ظهور مهدی موعود(عج) فراهم نشود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای و به برکت امام راحل(ره) و خون شهدا پر شتاب رو به جلو در مسیر اهداف در حرکت است.

  • ایران به دیوارهای بیت‌المقدس رسیده است

این رزمنده دفاع مقدس تصریج کرد: جمهوری اسلامی ایران امروزه از پشت دیواره‌های بصره به دیوارهای بیت‌المقدس رسیده و موجب هراس استکبار جهانی شده چرا که به خوبی معانی آن را می‌دانند.

سردار یکتا خاطرنشان کرد: امروز وضعیت رژیم صهیونیستی که زمانی شعار از نیل تا فرات رسر می‌داد تماشایی است و به خوبی می‌داند که در آینده‌ای نزدیک دیگر وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: دشمنان به‌واسطه مقابله با اربعین حسینی در پی ناامن ساختن عراق هستند که زیرا با مطالعات گسترده خود به آثار و ثمرات این اجتماع عظیم پی برده و سایر دلایل در اولویت‌های بعدی قرار دارد.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروزه جهان تحقق کلام امام خمینی(ره) در ابعاد مختلف را به نظاره نشسته است، گفت: این جمله از امام(ره) که دفاع مقدس مقدمه فتح فلسطین است نیز به زودی تحقق خواهد یافت.

یکتا ابراز داشت: کلام امام خامنه‌ای نیز این چنین است که بقای بشار اسد و سقوط داعش نمونه‌ای مصداقی بارز برای این ادعا است.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود بر ماذنه عالم اذانی به افق افول آمریکا گفت و امام خامنه‌ای در بیت‌المقدس نماز آن را اقامه خواهد کرد.

  • انقلاب در حال شتاب گرفتن در مسیر تحقق آرمان‌های اسلامی است

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به نقش جوانان درتحقق بیانیه گام دوم انقلاب، تاکید کرد: نسل نو باید ابتکار عمل را دست بگیرد.

یکتا خاطرنشان کرد: کشور در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و انقلاب با «قی کردن» عده‌ای برای شتاب گرفتن بیش از پیش در مسیر تحقق آرمان‌های اسلامی آماده می‌شود.

وی در پایان افزود: خون سردار سلیمانی موجب انسجام، وحدت و شتاب گرفتن حرکت در مسیر تحقق اهداف اسلام و انقلاب بوده و دشمن در آینده به تاثیرات شگرف شهادت سردار دل‌ها بیش از پیش پی می‌برد.

برچسب‌ها:

نظر شما