شناسهٔ خبر: 38184799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۸۰ طرح عمرانی برق‌رسانی استان سمنان افتتاح شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ۸۰ طرح عمرانی برق‌رسانی این استان با اعتباری به مبلغ ۲۶۷ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

سیدمحمد موسوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ۸۰ طرح عمرانی برق‌رسانی شهری و روستایی این استان با اعتباری به مبلغ ۲۶۷ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال افتتاح شد.

وی افزود: ۲۹ طرح احداث و بهسازی ۱۰۵ هزار و ۷۳۱ متر شبکه‌های توزیع برق برای ظرفیت‌سازی و تأمین برق مشترکان با اعتبار ۱۱۰ میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال، ۱۵ طرح بهینه‌سازی و تأمین روشنایی معابر با هزینه‌ای معادل ۴۵ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال، ۱۸ طرح نصب ایستگاه‌های هوایی توزیع برق ۷۰ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال، به‌عنوان طرح‌های افتتاح‌شده در دهه فجر امسال است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ادامه داد: همچنین هشت طرح توسعه و تبدیل ۱۱ هزار و ۱۴۹ متر شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال و ۱۰ طرح احداث تأسیسات و تجهیزات توزیع برق با هزینه ۲۶ میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال، ازجمله طرح‌هایی هستند که در این استان افتتاح شدند و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

به گزارش فارس؛ در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان‌های استان سمنان که با حضور استاندار، نمایندگان مردم شهرستان‌های مختلف استان در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار، فرمانداران، ائمه جمعه و مسؤولان برگزار شد، طرح‌های برق‌رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان نیز به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما