شناسهٔ خبر: 38077436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اقامتگاه‌های بومگردی برای میزبانی بلندمدت گردشگران برنامه‌ریزی کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر ضرورت استفاده از ظرفیت واحد‌های اقامتی بوم گردی استان تأکید کرد و گفت: اقامتگاه‌های بومگردی برای میزبانی بلندمدت گردشگران برنامه‌ریزی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور در مراسم اختتامیه رالی بزرگ گردشگری خانوادگی جام فجر از تهران تا سمنان اظهار داشت: استان سمنان دارای جاذبه‌های گردشگری متعدد و متنوعی است.

وی بر معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان به دیگر هم‌وطنان در جای‌جای ایران تأکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: باید بسترها و زیرساخت‌های لازم در حوزه تقویت و توسعه صنعت گردشگری استان سمنان فراهم شود.

خجسته پور بر اتخاذ راهکارهای مناسب و اثرگذار در افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران تأکید کرد و بیان کرد: باید از ظرفیت واحد‌های اقامتی بوم گردی جهت اقامت بلندمدت گردشگران استفاده شود.

وی بر جذب سرمایه‌گذار برای تقویت و‌ توسعه صنعت گردشگری استان سمنان تأکید کرد و اظهار داشت: باید همکاری همه‌جانبه‌ای برای توسعه این صنعت از سوی مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان توسعه صنعت گردشگری را در توسعه اشتغال و تقویت اقتصاد این استان و ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد تأثیرگذار دانست.

انتهای پیام/363/ش

نظر شما