شناسهٔ خبر: 37965081 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

افزایش ۲۵ درصدی بودجه سال آینده شهرداری تهران

رئیس شورای شهر تهران گفت: بودجه شهرداری انبساطی بسته شده و در سال آینده افزایش ۲۵ درصدی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در ابتدای یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران درباره جلسه هم‌اندیشی صبح امروز گفت: برای اولین بار از شروع شورای پنجم امروز جلسه هم اندیشی نداشتیم، چرا که آقای شهردار اطلاع دادند امروز با هیات دولت به مرقد امام می‌روند و بعد از آن برای ارائه لایحه بودجه سال آینده شهرداری در صحن شورا حضور پیدا می‌کنند.

او درباره رقم بودجه سال آینده شهرداری گفت: در جلسات هم اندیشی قبلی مقرر شد بودجه انبساطی بسته شود و بر همین اساس متمم بودجه بسته شود و بر همین اساس بودجه سال آینده را درحدود ۳۰ هزار میلیارد تومان بستیم.

هاشمی افزود: بودجه سال آینده افزایش ۲۵ درصدی خواهد داشت که به دلیل تورم و افزایش پروژه‌های عمرانی است.

او درباره اولویت‌های مدیریت شهری در سال اینده گفت: پروژه‌های حمل و نقل عمومی محور و نه خودرو محور، پروژه‌های محیط‌زیستی و پسماند و در نهایت پروژه‌های فرهنگی در اولویت مدیریت شهری است.

او در پاسخ به این سوال که آیا مردم می توانند نسبت به تحولات شهر در سال آینده امیدوار باشند گفت: مردم می توانند به توسعه حمل و نقل عمومی امیدوار باشند و امید همیشه مهم است، اما مرز بین امید و واقعیت است که مردم را فعال و غیرفعال می کند چرا که اگر احساس کنند آینده روشن است امیدوار خواهند شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا به افتتاح کاخ مرمر دعوت شدید اطهار داشت: به افتتاح کاخ مرمر دعوت نشدم و اگر دعوت کردند بررسی می‌کنم که حضور داشته باشم. کاخ مرمر را یکبار رضا شاه افتتاح کرده و لازم نیست دوباره افتتاح کنند، این بازگشایی مجدد است.

برچسب‌ها:

نظر شما