شناسهٔ خبر: 37906588 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس مجلس در گفت‌وگوی تلفنی با اسماعیل هنیه:

معامله قرن هیچ خللی در روحیه مبارزان فلسطینی و محور مقاومت ایجاد نخواهد کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی تلفنی با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی، حماس، طرح موسوم به معامله قرن را خیانتی آشکار به ملت مظلوم فلسطین و اهانت به همه مسلمانان جهان دانست و تاکید کرد :این طرح شیطانی که مدعی است قبله اول مسلمین را در اختیار صهیونیست ها قرار دهد، از هم اینک محکوم به شکست است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، رییس مجلس شورای اسلامی معامله قرن را طرحی بی سرانجام خواند و افزود: با توجه به پشتوانه مبارزاتی ملت قهرمان فلسطین، بی تردید قدس شریف با حضور محور مقاومت و مبارزان فلسطینی آزاد خواهد شد و طرح های قلابی مانند طرح معامله قرن  ناکام خواهد ماند.

لاریجانی با ابراز تأسف از سیاست برخی دولتهای کشورهای اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: طرح موسوم به معامله قرن در روحیه مبارزان فلسطینی و محور مقاومت هیچ خللی ایجاد نخواهد کرد و امت اسلامی پشتیبان ملت مظلوم فلسطین خواهند بود.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه این گفت و گوی تلفنی  بر لزوم همگرایی کشورهای اسلامی در سطوح مجالس و دولتها برای حمایت از حقوق مردم فلسطین تأکید کرد و افزود: بی تردید این خطای راهبردی ترامپ و رژیم صهیونیستی، موجب حمایت مضاعف و بیش از پیش ملتهای اسلامی از فلسطین خواهد شد.

لاریجانی در پایان گفت و گوی  تلفنی خود با اسماعیل هنیه بر حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس تأکید کرد .

 اسماعیل هنیه،  رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی  حماس،  نیز در این گفت و گوی تلفنی  با قدردانی از حمایت های همیشگی رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در خط مقدم حمایت از مردم فلسطین و محور مقاومت قرار داشته و این همواره موجب دلگرمی مبارزان فلسطینی بوده است.

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس ، طرح معامله قرن را توطئه ای علیه فلسطین و امت اسلامی دانست و افزود: این طرح خباثت بار صهیونیستی-آمریکایی کمترین حقوق مردم فلسطین و حق بازگشت آوارگان فلسطینی را هم پایمال کرده است.

اسماعیل هنیه سرنوشت طرح معامله قرن را فضاحت بار خواند و افزود: ملت فلسطین و گروه های مبارز  با مقاومت شجاعانه و اتحاد در برابر رژیم صهیونیستی، این نقشه شوم را شکست خواهند داد.

وی در پایان خواهان وحدت و ایستادگی  کشورهای اسلامی در برابر توطئه های آمریکا و رژیم اشغالگر قدس تا آزادی قدس شریف شد.

برچسب‌ها:

نظر شما