شناسهٔ خبر: 37901446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر مهریز اعلام شد

رئیس تبلیغات اسلامی و مسؤول ستاد بزرگداشت دهه فجر مهریز از تشکیل 16 کمیته ستاد بزرگداشت دهه فجر در شهرستان مهریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمدعلی متوسل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مهریز، با تسلیت ایام سوگواری شهادت صدیقه طاهره (س) و با گرامیداشت فرارسیدن ایام چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌ها در ایام‌الله دهه فجر و حضور آحاد مردم در برنامه‌ها 16 کمیته در ستاد برگزاری مراسم در مرکز شهرستان مهریز تشکیل‌شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر مهریز، عناوین این کمیته‌ها را برشمرد و افزود: این کمیته شامل «نظارت و ارزیابی» به ریاست فرماندار، «قرآن، مساجد و تشکل‌های دینی» با مسؤولیت تبلیغات اسلامی، «فرهنگی و هنری» با مسؤولیت ارشاد اسلامی، «ارتباطات و اطلاع‌رسانی» با مسؤولیت روابط عمومی فرمانداری است.

وی هم‌چنین ادامه داد: کمیته «ایثارگران» با مسؤولیت بنیاد شهید و امورایثارگران، «پشتیبانی» در فرمانداری، «همیاری و تشکل‌های مردمی» در کمیته امداد امام خمینی (ره)، «فرهنگیان، دانش‌آموزی و کودکان» در آموزش‌وپرورش، «دانشجویی» در دانشگاه پیام نور فعالیت می‌کنند.

متوسل افزود: کمیته «روستایی» در جهاد کشاورزی، «بانوان» با مسؤولیت امور بانوان فرمانداری، «فضاسازی و تزئینات» با مسؤولیت شهرداری، «اصناف و کارگری» در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «ورزشی» در اداره ورزش و جوانان، «مراسم» در تبلیغات اسلامی و «نیروهای مسلح» در ناحیه مقاومت بسیج از دیگر کمیته‌های این ستاد هستند.

وی در خصوص برنامه‌های شاخص کمیته‌های برگزاری ستاد دهه فجر مهریز نیز گفت: آیین کلنگ زنی سه آموزشگاه خیری و افتتاح یک آموزشگاه غیردولتی زبان خارجی نیز از برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

متوسل اضافه کرد: تجلیل از خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، جشنواره نوجوان خوارزمی، دوره‌های آموزش خانواده، مهارت‌آموزی ویژه فرهنگیان، برنامه‌های ویژه در تمام مدارس و گفتمان‌های دینی از دیگر برنامه‌های شاخص دهه فجر مهریز است.

انتهای پیام/90028

نظر شما