شناسهٔ خبر: 37900147 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار گلستان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

افتتاح ۲ هزار میلیارد تومان پروژه استان گلستان در دهه فجر امسال

حق‌شناس گفت: استان گلستان در دهه فجر امسال حدود ۲ هزار میلیارد تومان پروژه در دست افتتاح یا کلنگ‌زنی دارد.

صاحب‌خبر -

هادی حق‌شناس استاندار گلستان در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات استان گلستان در دهه فجر گفت: استان گلستان در دهه فجر امسال حدود ۲ هزار میلیارد تومان پروژه در دست افتتاح یا کلنگ‌زنی دارد.

حق‌شناس ادامه داد: این پروژه‌ها در بخش حمل و نقل حوزه ریلی و دریایی است، همچنین سالن مسافربری جدیدی در فرودگاه گرگان که حدود ۹ هزار متر مربع است، افتتاح خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: جمعیتی حدود ۲ میلیون نفر می‌توانند در این فرودگاه رفت‌وآمد کنند، افزون بر این قرار است در بخش صنایع تبدیلی و مرغداری پروژه‌های بزرگی افتتاح شود.

حق‌شناس با اشاره به افتتاح تعدادی پروژه‌ در بخش گردشگری تصریح کرد: در این ایام هتل و متل‌های متعددی افتتاح خواهد شد و در بخش دانشگاهی هم ساختمان‌های جدید افتتاح می‌شود، همچنین در بخش درمانی شاهد کلنگ‌زنی بیمارستان ۶۰۰ تخت‌خوابی شهر گرگان و نیز بیمارستانی در گمیشان و آزاد شهر خواهیم بود.

استاندار گلستان گفت: در سفر قبلی وزیر راه و شهرسازی ۵۰ دوربرگردان تأمین اعتبار شد که قرار است برخی از آنها در دهه فجر امسال افتتاح و برخی دیگر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

بیشتر بخوانید: افتتاح ۶ هزار پروژه عمرانی زود بازده در دهه فجر

انتهای پیام/

نظر شما