شناسهٔ خبر: 37896912 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

به نشانه اعتراض به روند برگزاری انتخابات

احمدی مجمع فدراسیون ورزشهای رزمی را ترک کرد

جدی ترین گزینه ریاست فدراسیون ورزشهای رزمی امروز در اعتراض به عدم رعایت شرایط منصفانه در انتخابات، مجمع را ترک کرد.

صاحب‌خبر -

جدی ترین گزینه ریاست فدراسیون ورزشهای رزمی امروز در اعتراض به عدم رعایت شرایط منصفانه در انتخابات، مجمع را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، مجمع انتخابات فدراسیون ورزشهای رزمی صبح امروز سه شنبه هشتم بهمن ۹۸ در سالن فارسی کمیته ملی المپیک برگزار شد و یوسف بهتری در شرایطی که رقیبی را پیش روی خود نمی دید، با ۳۶ رای به عنوان رییس فدراسیون ورزشهای رزمی معرفی شد.
در میان کاندیداها دکتر محسن احمدی از جمله نفراتی بود که نامش تا روز مجمع به عنوان گزینه اصلی مطرح بود و مانند سایر رقبا خبری از استعفایش در میان نبود. با این حال وی امروز به نشانه اعتراض به روند برگزاری انتخابات، مجمع را ترک کرد.
احمدی که دارای دکترای مدیریت راهبردی ورزش است و در کارنامه اش نزدیک به یک دهه دبیری فدراسیون رزمی به چشم می خورد، در رابطه با این اقدام خود گفت: متاسفانه در انتخابات امروز شاهد یک مهندسی تمام عیار بودیم و این بی عدالتی به وضوح قابل مشاهده بود. از همین رو اینجانب که برای دفاع از اعتبار خانواده رزمی کاندیدا شده بودم، تصمیم گرفتم در واکنش به معضلات مشهود، محل مجمع را ترک کنم.
وی تصریح کرد: هدفم این بود که نشان دهم تحت هیچ شرایطی حاضر به سازش و پذیرش برخی فشارها نیستم و مطمئنا این مساله را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد.

نظر شما