به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در دنیای کسبوکار امروزی، مشتریان به دنبال خدمات عالی با بهترین کیفیت و در مقابل بانکها و مؤسسات مالی به دنبال کسب سود بیشتر و کاهش هزینهها هستند. این دو رویکرد در ظاهر دارای تضاد؛ اما همزاد یکدیگرند و بانکها باید به هردوی اینها توجه لازم را داشته باشند؛ بنابراین، شاید مهمترین چالش برای بانکها و مؤسسات مالی، ایجاد تعادل همزمان میان این دو باشد. با مدیریت تجربه مشتری، بانکها نهتنها به رضایت حداکثری مشتریان دست مییابند؛ بلکه میتوانند افزایش سود و حداقل هزینهها را نیز برای خود فراهم آورند.
در این شماره از نشریه می خوانیم:
مطلب سیدمحمد حسین استاد سردبیر نشریه در خصوص شیوه خدمت روابط عمومی دیجیتال به بانکداری دیجیتال
پورسعید: مهم ترین دغدغه بانک ها، ارتقای امنیت حساب های مشتریان است
معاون عملیات بانکی: نقش کلیدی بانک ها در نهادینه سازی مسئوولیت اجتماعی در جامعه
معاون فناوری اطلاعات: رمز کارت های بانکی یکبار مصرف می شود
با عقد تفاهم نامه با اتحادیه بارفروشان تهران عملیاتی شد؛ گام بلند بانک ایران زمین در زمینه تولید، اشتغال، صادرات و واردات
قائم مقام بانک درمراسم عقد تفاهم نامه با اتحادیه بارفروشان: به زودی جزو پنج بانک خصوصی برتر کشور خواهیم بود
مدیر امور تحقیق و توسعه: ارتقای تجربه مشتری از طریق باشگاه مشتریان ایران زمین
گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده
مصاحبه با مدیران موفق
ایران شناسی، سلامت، بانک های جهانی و ایران زمین در رسانه ها....
برای دریافت متن کامل شماره 20 نشریه ارتباط ایران زمین به سایت بانک نمایید.
بیستمین شماره نشریه الکترونیکی ارتباط ایران زمین منتشر شد
پرونده این شماره نشریه به بررسی تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر جذب و وفادارسازی مشتریان می پردازد.
صاحبخبر -
نظر شما