شناسهٔ خبر: 37887730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نفرات برتر هنرهای نمایشی کرمانشاه معرفی شدند

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: مرحله اسـتانی هجدهمین جشـنواره هنرهای نمایشـی در کرمانشاه با معرفی گروه‌های نمایشی برگزیده به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

«مهناز فتاحی» روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: گروه‌های نمایشی برگزیده، مرحله اسـتانی هجدهمین جشـنواره هنرهای نمایشـی پس از ۲ روز برگزاری در محل سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش کرمانشاه، شناخته شده و به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه یادآور شد: هیات داوران در بیانیه خود، ضمن اشاره به تولید آثار ارزشـمند مراکز که به بالندگی و پرورش اعضا همت گماشتند و زمینه بروز استعدادهای مخاطبان خود را فراهم و از این هنر جذاب به عنوان یک واسطه مهم تربیتی استفاده مطلوب کردند، اسامی گروه‌های برگزیده را اعلام کرد.

فتاحی عنوان کرد: نمایش«تنهایی دنیا»، به کارگردانی رحمت غلامی از مرکز شماره ۲ کرمانشاه، نمایش «غول بی لباس» به کارگردانی منظر احمدی از مرکز گواور، نمایش «نامیرا» به کارگردانی علی قسمتی از مرکز شماره ۱۱ کرمانشاه، از سوی هیات داوران هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند. 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه حدود ۱۰۰ هزار عضو در ۴۳ مرکز ثابت و سیار کانون در استان دارد.

نظر شما