شناسهٔ خبر: 37887396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۵ همایش بزرگ شهروندی در تهران برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- معاون سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر ۱۵ همایش بزرگ شهروندی و خانوادگی در سطح پایتخت انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

حیدر سلیمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همایش های شهروندی شامل رقابت‌های دوومیدانی شهروندی میدان مادر (منطقه سه)، جشنواره تفریحی و ورزشی بوستان پیروزی (۱۲ تا ۲۲ بهمن) منطقه ۱۳، همایش دو همگانی میدان آزادی (۲۵ بهمن)، کارگاه آموزش همگانی کوهپیمایی (منطقه ۹)، سندروم داون (منطقه ۱۹)، دارت و تیراندازی (منطقه ۲)، بوچیا (منطقه ۵)، بدمینتون (منطقه هشت)، سوارکاری (منطقه ۱۳)، گل کوچک (منطقه ۱۶)، گردهمایی پهنه‌ای ایستگاه‌های ورزش شهروندی منطقه ۲۰ (مشارکت مناطق ۱۵، ۱۶، ۱۹ و ۲۰)، کارگاه اصول و مبانی تمرین برای کارشناسان و مربیان مرتبط‌ (آکادمی ورزش سازمان)، جاگینگ و ورزش هوازی‌ (منطقه هشت) و دوشنبه ورزشی (منطقه ۱۱) خواهد بود.

وی ادامه داد: پیش بینی شده که به مناسبت دهه فجر بیش از ۲۰ هزار شهروند تهرانی از همایش های خانوادگی بهره‌مند شوند.

معاون سازمان ورزش در پاسخ به این سوال که برای ایام فجر تخفیف های استفاده از مجموعه تحت پوشش سازمان نیز مد نظر خواهد بود اظهارداشت: هم اینک سیاست سازمان ورزش در دهه فجر برگزاری همایش های خانوادگی و جانمایی چند غرفه ورزشی در راهپیمایی ۲۲ بهمن است و در صورت گنجانده شدن این طرح تخفیف، هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد.

سلیمانی همچنین به رقابت فوتبال آینده سازان(کودکان کار) شهرتهران اشاره کرد و افزود: هم اینک ۳۳ هفته از این رویداد به میزبانی مناطق ۵ و ۱۲ شهرداری انجام شده است.

وی با بیان اینکه تا دوهفته دیگر رقابت های گروهی به اتمام می رسد گفت: مسابقات آینده سازان رده سنی کمتر از ۱۶ سال پسران از ۲۰ آذر آغاز شده  و ۲۲ تیم (شامل ۳۵۰ ورزشکار) از مناطق مختلف در آن شرکت دارند.

معاون سازمان ورزش با بیان اینکه اختتامیه این رویداد ۲۹ بهمن ماه در برج میلاد است تاکید کرد: استعدادیابی ورزشی از مرحله حذفی انجام و نفرات برتر به تیم های استقلال، پرسپولیس، سایپا، راه آهن و پیکان معرفی خواهند شد.

نظر شما