شناسهٔ خبر: 37877198 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حضور روانشناس در کنار تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی

شهلا بهروزی‌راد: بهترین شرایط را برای پارالمپیک دارم

ظریفه ملک‌پور

بانوی پارالمپیکی ایران در رشته قایقرانی گفت: در این دوره از بازیهای پارالمپیک به دلیل حمایت فدراسیون قایقرانی بهترین شرایط برای آماده‌سازی خود جهت حضور در توکیو را دارم.

صاحب‌خبر -

شهلا بهروزی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت خود برای شرکت در پارالمپیک توکیو اظهار کرد: از زمانی که در مسابقات قهرمانی جهان مجارستان موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شدم به طور شبانه‌روز در اردوی آمادگی هستم و تمریناتم حتی با تعطیلی اردوها متوقف نشده است. در حال حاضر نیز با حمایت فدراسیون قایقرانی بهترین شرایط را برای آماده‌سازی خود دارم و تلاشم بر این است که در این دوره از بازیهای پارالمپیک حتما بر روی سکو قرار بگیرم.

وی از حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا پاراکانو در تایلند خبر داد و گفت: این مسابقات ششم فروردین در تایلند برگزار می‌شود که قرار است با حمایت فدراسیون تیم به صورت کامل در این تورنمنت شرکت کند. البته مسابقات اصلی تیم قایقرانی معلولان قهرمانی جهان آلمان است که آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک توکیو محسوب می‌شود. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که با حضور در این تورنمنت بتوانم خود را برابر حریفان جهانی قبل از اعزام به توکیو محک بزنم.

دارنده مدال برنز قهرمانی جهان مجارستان همچنین به حضور روانشناس در کنار خود اشاره کرد و افزود: از هفته آینده که اردوی تیم ملی پاراکانو در دریاچه آزادی آغاز می‌شود، با همکاری کمیته ملی پارالمپیک قرار است یک روانشناس در کنار من حضور داشته باشد تا در کنار ارتقای مهارت‌های فنی قایقرانی از نظر افزایش تمرکز و مهارت‌های ذهنی نیز خود را برای حضور هر چه بهتر در توکیو آماده کنم.

بهروزی راد اضافه کرد: از زمانی که تحت پوشش فدراسیون قایقرانی قرار گرفتیم فدراسیون تمام شرایط لازم را برای آماده‌سازی قایقرانان معلول فراهم کرده و قایقرانان هیچ دغدغه‌ای ندارند. در حقیقت می‌توانم بگویم این دوره بهترین شرایط را برای حضور در پارالمپیک توکیو داریم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا به جز کسب سهمیه در رشته پاراکانو در رشته دیگری نیز به دنبال کسب سهمیه هستید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: رشته اصلی من پاراکانو در مسافت ۲۰۰ متر است و در پارالمپیک قبلی نیز در همین رشته تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتم. این دوره تلاشم بر این است که برای نخستین بار در این رشته در مسافت ۲۰۰ متر روی سکو قرار بگیرم به همین خاطر در کنار تمرینات شبانه‌روزی که دارم از عملکرد حریفان جهانی و پارالمپیکی خود نیز غافل نیستم و به طور مرتب تمرینات آنها را مورد مطالعه و آنالیز قرار می‌دهم تا به هدفم دست پیدا کنم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما