شناسهٔ خبر: 37876033 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کریستین ویری: لوکاکو و مارتینز بهترین زوج هجومیِ جوان در اروپا هستند

مرتضی بابایی

ویری به لوکاکو گفت زدن 18 گل در 6 ماه ابتدایی حضورش در اینتر کار فوق العاده ای بوده که توسط این بازیکن بلژیکی انجام شده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- کریستین ویری به تمجید از زوج روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز پرداخت.

کریستین ویری، مهاجم سابق اینتر و روملو لوکاکو، مهاجم فعلی این تیم در ساختمان این باشگاه حاضر شدند و با یکدیگر مصاحبه ای انجام دادند. به نقل از اف سی اینتر 1908، ویری به لوکاکو گفت:

لوکاکو، تو بازیکنی هستی که شباهت زیادی به من داری. از نظر فیزیکی و همچنین قد، مانند دوران بازی من هستی. تو درست مثل من چپ پا هستی و در خدمت تیم بازی می کنی و به هم تیمی های خود کمک می کنی. همچنین در جریان بازی علاوه بر گلزنی، می توانی موقعیت بسازی که این کار دشواری است. من در طول دوران بازی خود یک بُمبر (گلزن) بودم و اکنون نوبت توست که اینگونه باشی. تو و لائوتارو مارتینز بهترین زوج (خط حمله) جوان اروپا هستید. تو بازیکن قدرتمندی هستی که به نظرم برای مدت ها در اینتر باقی خواهی ماند و گل های زیادی به ثمر می رسانی. 

ویری در ادامه نیز به لوکاکو گفت:

تو تاکنون در اولین سال حضورت در اینتر 18 گل به ثمر رسانده ای و این کار هر بازیکنی نیست. به نظرم گل های زیاد دیگری نیز به ثمر خواهی رساند و این موضوع در مورد مارتینز که او هم مهاجمی قدرتمند است صدق می کند. شما هر دو یک زوج فوق العاده هستید زیرا برای یکدیگر بازی می کنید و این موضوعی اساسی محسوب می شود. زوج شما کمی شبیه زوج من با رونالدو و یا کرسپو با رکوباست. اینتر همواره مهاجمان بزرگی داشته و شما دو نفر نیز گل های زیادی به ثمر خواهید رساند.

ویری-لوکاکو

نظر شما