شناسهٔ خبر: 37871556 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مصرف گاز در استان کرمانشاه رکورد زد؛ افزایش ۱۲ درصدی مصرف

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مصرف گاز در استان رکورد زد گفت: میران مصرف گاز در استان نسبت به ۱۰ روز گذشته ۱۲ درصد افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

سیروس شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه مصرف گاز در استان کرمانشاه برای بار دوم در امسال رکورد زد اظهار داشت: با وجود اعمال محدودیت در مصارف صوتی رعایت مصرف در بخش خانگی ضرورت دارد.

وی با اشاره به وجود 555 هزار مشترک بخش خانگی عنوان کرد: روزانه بیش از 14 میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف می‌شود که نسبت به 10 روز گذشته 12 درصد افزایش یافته است.

شهبازی گفت: با وجود اینکه محدودیت‌هایی در مصرف بخش صنعتی اهمال سده اما اکنون 20 درصد مصرف مربوط به بخش صنعت و 80 درصد مربوط به بخش خانگی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه بیان کرد: اکنون 585 هزار مشترک گاز در بخش‌های خانگی، صنعتی و غیره در استان وجود دارد که 99 درصد آن مربوط به بخش خانگی است.

شهبازی افزود: 99 درصد خانوارهای شهری در قالب 28 شهر و 71 درصد خانوارهای روستایی شامل 1321 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی بابیان اینکه شماره امداد 194 آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در زمینه گاز است گفت: به‌ازای هر یک درجه کاهش دما پنج درصد در مصرف سوخت به‌ویژه گاز صرفه‌جویی می‌شود بنابراین رعایت مصرف بهینه ضروری است.

انتهای پیام/832/ح

نظر شما