شناسهٔ خبر: 37871360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم برپایی مسابقات بومی محلی جهت معرفی فرهنگ لرستان/ موانع خطرساز شهرها رفع شوند

معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: شهرداری‌ها بایستی نسبت به رفع هرچه‌زودتر موانع خطرساز در شهرهای استان اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، گودرز امیری عصر امروز در ستاد خدمات سفر لرستان اظهار کرد: طی سال‌های گذشته علی‌رغم احصای مشکلات، اما در ایام نوروز شاهد برخی ناهماهنگی‌ها در شهرهای مختلف استان بودیم که بایستی با برنامه‌ریزی درست مانع از تکرار آن‌ در نوروز آینده شد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته برای برخی مراکز تفریحی و توریستی مشکلاتی از قبیل نبود پارکینگ مناسب به وجود آمد که انتظار می‌رود نسبت به پیش‌بینی فضاهایی برای رفع این مشکل اقدام شود.

معاون عمرانی استانداری لرستان با اشاره به وجود برخی موانع ترافیکی در شهرهای استان به ویژه خرم‌آباد، بیان داشت: پیشنهاد می‌شود برای مدت زمان کوتاهی در نوروز، برخی خیابان‌های شهر مسدود شده تا گردشگران و مسافران نوروزی دچار مشکل نشوند.

امیری بر تقویت پایگاه‌های بین راهی استان تاکید و تصریح کرد: می‌توان در نقاط موردنیاز کانکس‌های امدادی تعبیه کرد تا مراجعه افراد برای دریافت خدمات تسهیل یابد.

وی با اشاره به برپایی مسابقات بومی محلی لرستان در راستای معرفی فرهنگ غنی استان، افزود: این‌گونه جشنواره‌ها به ویژه اگر در روستاهای مقصد گردشگری برگزار شوند، از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود.

 معاون عمرانی استانداری لرستان ادامه داد: شهرداری‌های استان نسبت به رفع موانع خطرساز در شهرها اقدام کنند، همچنین تمامی فرماندارها بایستی کمیته خدمات سفر را در شهرها برگزار نمایند.

نظر شما