شناسهٔ خبر: 37870446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم ملی دوی صحرانوردی:

تیم ملی دوی صحرانوردی در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کند

شهرکرد- سرمربی تیم ملی دوی صحرانوردی گفت: تیم ملی دوی صحرانوردی در رقابت های قهرمانی آسیا در هنگ کنگ شرکت می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد مرادی ظهر دوشنبه در حاشیه آغاز اردوی دوی صحرانوردی کشور در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اردوی آماده سازی تیم‌های ملی آقایان و بانوان دو صحرانوردی در رده‌های سنی بزرگسالان وجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در پیست بین المللی تارتان بروجن برگزار می‌شود.

وی گفت: تیم ملی دوی صحرانوردی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در هنگ کنگ شرکت می‌کنند.

وی گفت: در این اردو همایون همتی از کرمانشاه، جواد صیادی از استان فارس، امیر آذریان از کهگیلویه و بویر احمد، خلیل ناصری و جلیل ناصری از ایلام، امیرحسن صفری از خراسان رضوی و رحیم دیبایی از استان آذربایجان شرقی در رده سنی بزرگسالان در این اردو شرکت دارند.

وی ادامه داد: امیررضا ثمودی از آذربایجان شرقی، عارف بنی عامریان از البرز، امیرمهدی سهرابی از اصفهان، زانیار رحمانی از کردستان و محمد عباس رضایی از استان چهارمحال و بختیاری از رده سنی جوانان، منتخبین بخش آقایان را تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: پریساعرب از تهران، سمیرا خداترس از خراسان رضوی، بهاره جهان تیغ از سیستان و بلوچستان، زهره عبدالحسین افخم از استان آذربایجان شرقی از رده سنی بزرگسالان و تکتم دستاربندان از خراسان رضوی، پریچهر شاهی از تهران، شقایق خطیبی از زنجان و فاطمه چناری از استان همدان از رده سنی جوانان، دوندگان منتخب بخش بانوان هستند.

به گفته سجاد مرادی، مرحله اول این اردوی بسیار حساس برای حضور در مسابقات آسیایی از امروز آغاز و تا ۲۲ بهمن در شهرستان بروجن ادامه دارد و پس از یک هفته استراحت، ملی پوشان دومین اردوی خود را نیز قبل از اعزام به هنگ کنگ در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهند کرد.

نظر شما