شناسهٔ خبر: 37868000 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سریال‌های ایرانی را در تایم سیتی دنبال کنید

سال 98 یکی از بهترین سال‌ها برای دوست داران سینمای ایران بود. سریال‌های بسیار خوبی در این سال ساخته شدند و همچنین می‌توان گفت کیفیت فیلم‌های این سال نیز در بالاترین حد و کیفیت ممکن بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، آثار سینمایی همچون مغزهای کوچک زنگ زده، متری شیش و نیم، شبی که ماه کامل شد و ... از جمله فیلم‌هایی بودند که بالاترین میزان فروش و رضایت را داشتند و درکنار این آثار سینمایی می‌توان از سریال‌های مشهور و محبوب شبکه خانگی نظیر هیولا و سال‌های دور از خانه و عناوین درحال پخش این شبکه یعنی سریال دل و سریال مانکن نام برد.

سریال مانکن یکی از بهترین آثار شبکه خانگی نمایش است که از شهریور 98 کار خود را آغاز کرد و در هفته‌های آینده، با رسیدن به قسمت 26 اُم کار خود را پایان می‌دهد.

بنا به نظرسنجی که در وبسایت تایم سیتی برگزار شد، از میان سریال‌هایی همچون دور از خانه، هیولا، دل، کرگدن و چند سریال ایرانی دیگر، سریال مانکن بیشترین رای را آورد و به عنوان بهترین سریال ایرانی در سال 98 شناخته شد.

بعد از سریال مانکن، سریال دل بیشترین رأی را آورد و به عنوان دومین سریال پربیننده 98 منتخب شد.

برای دانلود سریال مانکن و دانلود سریال دل می‌توانید به وبسایت تایم سیتی مراجعه کنید.

عنوان دیگری که طی ماه‌های آینده انتشار خود را آغاز می‌کند و انتظار می‌رود یکی از بهترین سریال‌های ایرانی باشد، سریال قورباغه است.

سریال قورباغه ساخته‌ی جدید هومن سیدی، بازیگر، کارگردان و نویسنده‌ی خوش ذوق ایرانی است که به عنوان نخستین کارگردانی در بخش سریال‌ها برای این چهره شناخته می‌شود. دانلود سریال قورباغه در بهار 99 میسر می‌شود. این زمان براساس آخرین توئیت یکی از بازیگران این سریال در اینستاگرام مشخص شده.

نظر شما کاربران عزیز چیست؟ فکر می‌کنید کدام یکی از سریال‌های ایرانی در این سال بهتر کار کرده است؟ دیدگاه ارزشمند خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما