شناسهٔ خبر: 37866958 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کردستان:

جبهه مقاومت نمایانگر قدرت تمدن اسلامی است

دلنیا گوهری‌نژاد

به گفته نماینده ولی فقیه در کردستان، تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در پیشرفت و توسعه کشور در آینده نقش بسزایی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز (۷بهمن) در مراسم افتتاحیه همایش تبیین و ایده‌پردازی گام دوم انقلاب با حضور ائمه جمعه و جماعت استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان اظهار کرد: شرایطی که اکنون در آن قرار داریم شرایط خاص و ویژه‌ای است و  هر جمعیت و گروهی باید مسئولیت خود را پیدا و به رسالت خود برای تبیین گام دوم عمل کند.

وی عنوان کرد: شرایط، ویژه‌ است و هیچ زمانی مثل اکنون کفر و اسلام در روبه‌روی هم‌قرار نگرفته‌اند و همین امر سبب احساس خطر دشمنان اسلام شده چرا که در مقابل قدرت تمدن اسلامی احساس ضعف کرده و نقشه‌های شوم آنان را برملا می‌سازد اما با این وجود درصدد مقابله با تمدن اسلامی برآمده‌اند.

نماینده ولی فقیه در کر دستان، با اشاره به برنامه دشمن برای مقابله با تمدن اسلامی افزود: دشمنان از چندین بعد از جمله بعد نظامی، فرهنگی و کنترل مسلمانان به مقابله با اسلام برخواسته‌اند و حتی سعی در تغییر سبک زندگی مسلمانان هستند بلکه بتوانند با قدرت و فرهنگ خود در برابر اسلام خودنمایی کند.

آیت الله حسینی شاهرودی ادامه داد: دشمنان همواره درصدد از بین بردن مؤلفه‌های قدرت اسلام بوده و به دنبال از بین بردن آن هستند تا سبب از هم گسستگی پیوستگی و وحدت اسلامی شوند.

وی خاطرنشان کرد: آنها تمام سعی خود را برای نابودی اسلام به کاربستند و در مقاطعی نیز خود را پیروز میدان می‌دانستند اما تدبیر الهی بر این است که تا حدودی به آنها فرصت می‌دهد و در زمانی که فکرش را نمی‌کردند آنان را بر زمین زد و نقشه‌هایشان را برملا ساخت.

نماینده ولی فقیه در کردستان، بیان کرد: در گام نخست اول انقلاب در ۴۰ سال اخیر شاهد تحولات درون و برون منطقه‌ای زیادی بودیم و شروع آن با دو ابرقدرت شرق و غرب بود که دشمنی آنها بر سر غنائم و جنگ بر سر کفر و اسلام بود اما امروزه این دو فرهنگ از بین‌رفته و با ظهور انقلاب اسلامی نوع نگاه و مبارزه شرق و غرب متفاوت شده است.

به گفته وی، نقش سردار سلیمانی در جبهه مقاومت بی‌نظیر بود و در برابر تمامی خیانت‌های دشمنان ایستادگی کرد و سبب اقتدار بزرگ ایران و اسلام در سراسر جهان شد.

شاهرودی افزود: شهادت سردار سلیمانی و تشییع باشکوه پیکر آن شهید گرانقدر نشانگر وحدت مسلمانان و وفاداری مردم به انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد، قدرت آمریکا را درهم شکست و بخشی از قدرت اسلام را نمایان ساخت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است جامعه روحانیت به درستی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب را که پیشرفت و توسعه کشور در آینده بر آن استوار است تبیین کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما